Firma MapTiler vyvíjí mapovou platformu, která je alternativou ke Google Maps. Mapy lze jednoduše adaptovat pro vlastní použití. Neobsahují reklamy, respektují soukromí koncových uživatelů a fungují v uzavřeném firemním prostředí či offline. Mapy umíme upravit tak, jak chtějí velké firmy. A to je naše velká konkurenční výhoda, říká ve video rozhovoru pro server Roklen24 Martin Eliáš, Sales and Support Manager firmy Maptiler, která se v prosinci stala absolutním vítězem CzechInvest Startup Challenge 2019.
Co dělá společnost MapTiler?
Mapy pro koncové zákazníky, ale především pro velké firmy. A ty dodávají naše mapy ve svých produktech a službách svým koncovým zákazníkům. Tyto mapy umíme upravit tak, jak velké firmy chtějí. A to je naše velká konkurenční výhoda.
Mapy českého týmu dobývají svět. MapTiler dostal i „Vesmírného Oscara”
Čeho chcete dosáhnout v roce 2020?
Chtěli bychom začít více podnikat v Evropě. Zaměřit se na trhy, které nemluví anglicky, protože jsme zjistili, že je to docela problém.
Kdo je váš typický uživatel?
Cílíme na velké firmy, ať už to jsou třeba z oboru “transportation”, tedy dopravy. Například vlaky nebo letadla. A pak také třeba na zemědělství nebo předpověď počasí. Jedním z našich zákazníků je například wetter.com z Německa, což je jedna z největších evropských meteostanic vůbec.