Multifunkční seznamky, nabídnou třeba práci

Seznamovací aplikace již neovlivňují pouze milostnou stránku života. Mění například způsob, jak si najít práci. Co dál online seznamky nabízí? Společnosti začínají potenciál seznamek vnímat. Několik z nich je využívá k propagaci módních a luxusních značek.

Příkladem může být společnost JW Anderson, která svou kolekci představila prostřednictvím seznamovací aplikace Grindr. „Tato aplikace má v každém okamžiku aktivních více než sedm milionů uživatelů. Jedná se o poměrně významnou spotřebitelskou platformu, co se zaujetí týká,“ vysvětluje pro CNBC Jonathan Openshaw, redaktor The Future Laboratory.

Z političky Kristýny Kočí podnikatelkou Mertlovou: Seznamte se!

Další on-line seznamka, eHarmony, využila své znalosti a pustila se do oblasti lidských zdrojů se službou „Elevated Careers recruitment“. Pomůže vám tak například najít si novou práci. „Je to poměrně inovativní krok – vzít stejnou funkcionalitu, kterou vidíme v seznamkách. Je to v podstatě všechno o chemii a spojení – a jejím uplatnění na trhu práce,“ poznamenal Openshaw.

 

Slavit, nebo neslavit?

Zveřejnil(a) Roklen24 dne 13. únor 2016

 

Seznamka Rabbit, která patří britské společnosti Ann Summers, spolupracuje s několika firmami, které provozují restaurace. Aplikace uživatelům umožňuje vybrat si místo schůzky, přečíst si recenze a vybrat si z nabídky přímo prostřednictvím aplikace. Podle Jacqueline Gold, generální ředitelky společnosti Ann Summers, je seznamovací aplikace skvělý způsob, kterým mohou různé značky zaujmout.

Pokud reklama nebude narušovat uživatelský komfort, nebude její přítomnost, podle Gold, uživatele odrazovat. „Reklama pomáhá sponzorovat vývoj aplikací, což zlepšuje uživatelský komfort, a proto uživatelům obvykle nevadí její přítomnost,“ dodala.

Jeden z důvodů, proč jsou seznamovací aplikace pro reklamy účinné, je ten, že se stávají pro uživatelé nezbytné. Didier Rappaport, generální ředitel seznamovací aplikace Happn, se domnívá, že tyto služby hrají ve společnosti důležitou roli. „Seznamování se je jednou ze základních potřeb. V dnešní době navíc velmi aktuální, vidíme to zejména ve všech velkých městech, navzdory jejich hustotě zalidnění.“

Newsletter