„Ne“ pro mě není odpověď, říká zakladatelka Institutu politického marketingu

Má přímou zkušenost s francouzskými prezidentskými volbami, poznala ale i ty americké. Alžběta Králová, zakladatelka a šéfka IPM Consulting, se v červenci zúčastnila debaty Female Leaders: In Progress pořádanou Startup Disrupt. Podívejte se na video.

Co pro vás znamená pokrok?

Pokrok pro mě znamená být inovativní v nějaké oblasti. Přijít s nějakým novým projektem, který na českém trhu ještě chybí. A posouvat svoje hranice, ale posouvat i hranice toho, co se v českém prostředí nachází.

S jakou největší překážkou jste se v kariéře setkala?

Když jsme zakládali Institut politického marketingu, tak napřed všichni říkali, že to vůbec nemá smysl. Nikdo tomu moc nevěřil. Ale my jsme to překonali, protože „ne“ pro nás není úplně odpověď. Pro nás to dávalo smysl. Takže jsme šli dál a pak se to začalo hezky vracet. A věděli jsme, že to smysl má a že děláme správnou věc.

Politická konzultantka, PR manažerka a zakladatelka Institutu politického marketingu (IPM) – to je Alžběta Králová. Do českého prostředí si přinesla zkušenosti ze zahraničí, například v roce 2017 byla součástí volebního týmu Emmanuela Macrona v prezidentských volbách. Podílela se taky na volební kampani do amerického Kongresu.

Newsletter