Nejsledovanější letošní videa na YouTube? Zde jsou

Nejsledovanějším videem roku se na serveru YouTube letos stala legrácka polského filmového amatéra Sylwestera Wardegy, který navlékl psa do kostýmu obřího pavouka a s kamerou sledoval vyděšené reakce lidí, kteří se nechali podivným tvorem vystrašit. Krátké video si uživatelé internetu pustili už více než 113milionkrát.

Seznam deseti nejpopulárnějších videí zveřejnil YouTube v úterý, do top ten se dostala mimo jiné americká reklama na pivo Budweiser či záznamy z talentových soutěží. 

Hned za „pavoučím hororem“ skončila co do počtu diváků reklamní kampaň firmy Nike, která před mistrovstvím světa ve fotbale angažovala nejslavnější hráče světa do klipu, v němž na sebe amatérští hráči berou podobu velkých hvězd.

Na třetí místo se díky 94 milionům zhlédnutí zařadilo video filmařky Tatiy Pilievové – ta s kamerou sledovala dvacet lidí, kteří měli políbit člověka, s nímž se nikdy předtím neviděli.

Velmi oblíbený byl i záznam prvního vystoupení jedné z účastnic italské verze talentové soutěže Hlas, kde porotce vyvedl z míry suverénní výkon řádové sestry zpívající hit od Alicie Keys. Téměř 60milionkrát si pak lidé přehráli video, na němž blogger podrobuje testu telefon iPhone 6 a zjišťuje, jestli se přístroj při tlaku ohýbá. 

YouTube je platformou americké internetové společnosti Google pro sdílení videonahrávek na internetu. 

Newsletter