Americké výnosy si po včerejším růstu prochází korekcí. Dolar se obchoduje pod 1,0650 za euro. Koruna krátce oslabila nad 25,30 za euro. Aktuálně se obchoduje pod touto hranicí.

Nejsledovanější letošní videa na YouTube? Zde jsou

Nejsledovanějším videem roku se na serveru YouTube letos stala legrácka polského filmového amatéra Sylwestera Wardegy, který navlékl psa do kostýmu obřího pavouka a s kamerou sledoval vyděšené reakce lidí, kteří se nechali podivným tvorem vystrašit. Krátké video si uživatelé internetu pustili už více než 113milionkrát.

Seznam deseti nejpopulárnějších videí zveřejnil YouTube v úterý, do top ten se dostala mimo jiné americká reklama na pivo Budweiser či záznamy z talentových soutěží. 

Hned za „pavoučím hororem“ skončila co do počtu diváků reklamní kampaň firmy Nike, která před mistrovstvím světa ve fotbale angažovala nejslavnější hráče světa do klipu, v němž na sebe amatérští hráči berou podobu velkých hvězd.

Na třetí místo se díky 94 milionům zhlédnutí zařadilo video filmařky Tatiy Pilievové – ta s kamerou sledovala dvacet lidí, kteří měli políbit člověka, s nímž se nikdy předtím neviděli.

Velmi oblíbený byl i záznam prvního vystoupení jedné z účastnic italské verze talentové soutěže Hlas, kde porotce vyvedl z míry suverénní výkon řádové sestry zpívající hit od Alicie Keys. Téměř 60milionkrát si pak lidé přehráli video, na němž blogger podrobuje testu telefon iPhone 6 a zjišťuje, jestli se přístroj při tlaku ohýbá. 

YouTube je platformou americké internetové společnosti Google pro sdílení videonahrávek na internetu. 

Newsletter