Americké výnosy si po včerejším růstu prochází korekcí. Dolar se obchoduje pod 1,0650 za euro. Koruna krátce oslabila nad 25,30 za euro. Aktuálně se obchoduje pod touto hranicí.

Nejsme jen stylingová služba, stavíme Genster na datech

Polovina mužů, která vyzkouší Genster – první online nákupní a stylingovou službu pro muže v České republice, nesnáší nákupy. Genster tento problém řeší. Druhá polovina od nás chce poradit se změnou stylu oblékání. Ve video rozhovoru to serveru Roklen24 řekla zakladatelka a CEO Genster Michaela Kloudová, která získala druhé místo na Women Startup Competition.

Co jste si připravila na pitch v soutěži Women Startup Competition?

Přiznám se, že to bylo poměrně těžké. Konkurence byla velká, takže jsem si připravovala hlavně to, o čem Genster je a chtěla jsem i zaujmout tím, co Genster bude. To znamená, že hodně našich investorů nebo potenciálních investorů se ptá, jestli jsme vůbec škálovatelný projekt. Takže to jsem na pitchi přímo vypíchla. Nejsme jen stylingová služba, stavíme na datech, aby každý další Genster Box byl lepší a lepší. Dále jsem vypíchla čísla, protože my už nejsme jenom nápad, ale opravdu již reálný produkt, který je na trhu a obslouží už poměrně dost lidí.

Jaká jsou tedy ta čísla?

Jsme na trhu už více než rok a oblékli jsme 400 mužů. Šedesát procent z nich ne jenom jednou, takže těch šedesát procent se k nám vrací.

Genster sehnal nedávno investora. Jaké jsou další plány?

Velké. Díky Vojtovi Ročkovi, tedy našemu investorovi, investujeme především do růstu, tedy většinu peněz dáváme do marketingu.  Zároveň se ale snažíme také vylepšovat produkt, aby byla zachována i kvalita. Růst je teď to, na co se opravdu soustředíme.

Kolik máte aktuálně stylistek?

Pět a nabíráme další.

Co muži od Gensteru chtějí? Změnu nebo spíš poradit?

V tuto chvíli si myslím, že je to tak půl na půl. Polovina mužů opravdu říká, že nesnáší nákupy. To znamená, že využívá Genster, abychom jim vyřešili ten “pain”, bolest z nakupování. A druhá polovina říká, že chce změnit svůj styl.

Michaela Kloudová vystudovala mezinárodní obchod na VŠE a mediální studia na FSV UK. Již při škole začala pracovat v PR agentuře AMI Communications, odkud se přesunula do Unileveru, kde zastávala několik různých marketingových pozic a následně i pozici mediálního manažera pro ČR a Slovensko. V roce 2016 začala podnikat (Alimenty dětem.cz, Exekutor má smůlu.cz). V roce 2017 založila projekt Genster.

 

 

Newsletter