Odložené platby pro nakupování na internetu rostou v oblibě

Richard Kotrlík, zdroj: Skip Pay

Na internetu nakupujeme už dlouhou dobu. S rozvojem e-commerce se ale spotřebitelům rozšiřují možnosti, jak za svoje nákupy platit. Jedním z relativně nových trendů je i fenomén odložených plateb. Spotřebiteli poskytuje možnost za zboží zaplatit až po jeho vyzkoušení. Tento způsob placení ale vyhovuje i e-shopům, které dostanou peníze od poskytovatele odložených plateb okamžitě, říká šéf společnosti Skip Pay Richard Kotrlík.

Jeho společnost (dříve známá pod názvem MallPay) se na tento typ placení specializuje už pět let. Přesto však podle něj existuje ještě velký potenciál širšího využívání odložených plateb na českém trhu. Podívejte se na video, které jsme s Richardem Kotrlíkem natočili na akci Ecommerce Summit na začátku března.

Zdroj: Roklen

Richard Kotrlík, šéf fintechu Skip Pay od ČSOB působil od roku 2014 v ČSOB v několika manažerských rolích. Zodpovídal například za inovace na hypotečním poli nebo design nových úvěrových produktů. Od roku 2018 vedl 25členný tým jako šéf oddělení spotřebitelských úvěrů. Do Mallpay přišel na sloučenou pozici CFO a CRO jako manažerská dvojka v roce 2019 poté, co do projektu 50 % vstoupila právě ČSOB. Zhodnotil tak mimo jiné i zkušenosti z konzultační společnosti EY, kde v letech 2009–2013 působil jako konzultant v oblasti risk managementu a interních auditů.

Newsletter