Dolar mírně sílí v dolarovém indexu i proti procyklickým měnám. Proti euru se obchoduje na úrovni 1,1900 EURUSD. Měny regionu ve ztrátě. Koruna se obchoduje nad 25,50 za euro.

Socialbakers přivezou do Prahy leadery světového marketingu

Konference Engage Prague, kterou pořádají čeští Socialbakers, se letos v květnu vrátí do Prahy. Od 11. do 13. května se tak Praha opět stane místem, kde se potkají špičky světového marketingu, aby se podělily o své zkušenosti především z oblasti sociálních sítí. Na účastníky čekají i letos kromě hlavní konference dva dny plné workshopů. Účast v tuto chvíli přislíbilo více než 30 řečníků a zaregistrováno je již několik stovek hostů z celého světa.

Na loňský ročník Engage Prague dorazila tisícovka hostů z více než 70 zemí světa. “Dokázali jsme do Prahy přivézt ty nejlepší marketéry a letos tomu nebude jinak. Osobně se velmi těším na Veronicu McGregor z NASA, která založila jejich první účet na Twitteru a od té doby se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí,” říká Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Mezi dalšími řečníky je například Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen. Do Prahy přiletí jeden z nejznámějších YouTuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro 10 milionů fanoušků po celém světě.

“Engage Prague už není pouze pro marketéry, spousta z nich bere do Prahy také své manažery a generální ředitele, kteří tam hledají inspiraci pro budoucnost své značky. I proto jsme pozvali řečníky jako je Alfie Deyes a další influencery, se kterými značky stále více a více spolupracují,” dodává Řežáb.

V rámci Engage Prague kladou Socialbakers důraz především na vzdělávání marketérů. “Formát workshopů se velmi osvědčil a byla to jedna z nejlépe hodnocených částí konference. Trvají v průměru tři hodiny, účastníci pracují v malých skupinkách a učí se opravdu od těch nejlepších v oboru,” vysvětluje Řežáb. Workshopy letos povedou například zástupci značek jako je BBC, NATO, Desigual, L‘ORÉAL, Microsoft a nově také tzv. influenceři. Dorazí známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou sledují více než 4 miliony lidí na Pinterestu. 

Socialbakers opět navážou na úspěšnou spolupráci jak s JAD Productions, se kterými společně vyhráli evropskou cenu EuBEA za nejlepší konferenci roku 2015, tak s Ambiente, kteří se postarají o catering. “Laťku jsme si nastavili hodně vysoko, ale věřím, že i letošní Engage Prague bude pro všechny velký zážitek,” říká Klára Honzíková, Global Events Director, a dodává: “Navíc tento rok do projektu vstoupí Leoš Mareš, který bude moderovat večerní předávání cen, o zábavu tedy bude určitě postaráno.”

Novinkou Engage Prague 2016 bude především to, že se celá akce uskuteční v přilehlých prostorách Fora Karlín, kde mají Socialbakers kanceláře. “Máme za cíl zlepšit networking mezi účastníky, a proto jsme se domluvili na spolupráci s našimi sousedy – Economií, Eskou, Apiary a Kotelnou 55. Tam všude se uskuteční workshopy a tím pádem se budou účastníci pořád pohybovat na jednom místě,” upřesňuje Honzíková. Vstupenky na konferenci se dají stále koupit na webových stránkách www.engage2016.com.
 

Newsletter