Asijské obchodování přineslo mírné tlaky na silnější dolar. Dolarový index se obchoduje těsně pod hranicí 90,5 bodů, euro proti dolaru kolem úrovně 1,2130 EURUUSD. Měny regionu vykazují tlaky na oslabení. Koruna by v případě jejich pokračování mohla během dne atakovat 26,20 za euro.

Starbucks láká zákazníky na hudbu. A slibuje víc

Společnost Starbucks oznámila, že posouvá „zákazníkův prožitek“ na novou úroveň. Jak? Partnerstvím se s Spotify. Jejím cílem je využití služeb společnosti Spotify, která nabízí streamovaní hudby od vybraných vydavatelství, a vytvořit jedinečný hudební systém, který například umožní členům věrnostního programu Starbucks ovlivnit playlist, který bude hrát v momentě, kdy jsou zrovna v prodejně.

Starbucks již získala více než 16 milionů uživatelů své aplikace. Kevin Johnson, provozní ředitel společnosti, navíc poukázal na to, že tato inovace není jen o kávě. „Chystáme se vytvořit nový, skvělý digitální hudební zážitek integrovaný do aplikace, která doplňuje zážitek v obchodě. Navíc dává našim zákazníkům možnost poslouchat Starbucks playlist jak na Spotify, tak ve Starbucks aplikaci a to i mimo naše prodejny,“ poznamenal Johnson.

Howard Schultz, CEO Starbucks, dodal, že dlouhodobou vizí jeho společnosti bylo vždy rozšířit a spojit Starbucks s jinými, stejně smýšlejícími firmami a značkami. Tento tah to umožňuje. Ve Spotify bude například možné získávat hvězdy od Starbucks. Ty pak bude možné využít jako pobídku pro nové předplatitele Spotify. Když si koupíte šálek kávy, získáte v aplikaci hvězdu. Za 12 až 15 hvězd dostanete zdarma šálek kávy nebo zákusek.

„Věříme, že toto spojení bude první z mnoha, které bude vytvářet významný nový zdroj příjmů společnosti. Nejdůležitější však bude přírůstek z hlediska nových zákazníků přicházejících prostřednictvím jiných značek a společností,“ dodal Schultz. Potvrdil tak, že je to jen začátek spojování se s podobně smýšlejícími podniky. Starbucks se rozhodla začít spojením se se Spotify. Již dlouho využívá právě hudbu k posílení zákazníkova prožitku, navíc tím využije výhody velké zákaznické základny tzv. millenials, tj mladých lidí dospívajících kolem roku 2000. 

Schultz navíc také dodal: „Nemohu jmenovat, ale v průběhu měsíců bude následovat řada dalších propojení, které budou to se Spotify přesahovat.“ 

 

Newsletter