Starbucks láká zákazníky na hudbu. A slibuje víc

Společnost Starbucks oznámila, že posouvá „zákazníkův prožitek“ na novou úroveň. Jak? Partnerstvím se s Spotify. Jejím cílem je využití služeb společnosti Spotify, která nabízí streamovaní hudby od vybraných vydavatelství, a vytvořit jedinečný hudební systém, který například umožní členům věrnostního programu Starbucks ovlivnit playlist, který bude hrát v momentě, kdy jsou zrovna v prodejně.

Starbucks již získala více než 16 milionů uživatelů své aplikace. Kevin Johnson, provozní ředitel společnosti, navíc poukázal na to, že tato inovace není jen o kávě. „Chystáme se vytvořit nový, skvělý digitální hudební zážitek integrovaný do aplikace, která doplňuje zážitek v obchodě. Navíc dává našim zákazníkům možnost poslouchat Starbucks playlist jak na Spotify, tak ve Starbucks aplikaci a to i mimo naše prodejny,“ poznamenal Johnson.

Howard Schultz, CEO Starbucks, dodal, že dlouhodobou vizí jeho společnosti bylo vždy rozšířit a spojit Starbucks s jinými, stejně smýšlejícími firmami a značkami. Tento tah to umožňuje. Ve Spotify bude například možné získávat hvězdy od Starbucks. Ty pak bude možné využít jako pobídku pro nové předplatitele Spotify. Když si koupíte šálek kávy, získáte v aplikaci hvězdu. Za 12 až 15 hvězd dostanete zdarma šálek kávy nebo zákusek.

„Věříme, že toto spojení bude první z mnoha, které bude vytvářet významný nový zdroj příjmů společnosti. Nejdůležitější však bude přírůstek z hlediska nových zákazníků přicházejících prostřednictvím jiných značek a společností,“ dodal Schultz. Potvrdil tak, že je to jen začátek spojování se s podobně smýšlejícími podniky. Starbucks se rozhodla začít spojením se se Spotify. Již dlouho využívá právě hudbu k posílení zákazníkova prožitku, navíc tím využije výhody velké zákaznické základny tzv. millenials, tj mladých lidí dospívajících kolem roku 2000. 

Schultz navíc také dodal: „Nemohu jmenovat, ale v průběhu měsíců bude následovat řada dalších propojení, které budou to se Spotify přesahovat.“ 

 

Newsletter