Umíme zajistit všechno možné i nemožné

Concierge si často lidé spojují s hotelovou službou nebo doplňkem k premium bankovnímu účtu. Nejsou to ale jen vstupenky na kulturu či sport. Lze si to zjednodušeně představit jako virtuální asistenční službu, která šetří čas a energii. My klientům zajistíme celou škálu požadavků – od cestování přes úklid domácnosti po firemní večírek a svatbu. Serveru Roklen24 to řekla CEO Osobní Concierge Kristýna Kučerová.

Slovo concierge Češi moc neznají. Můžete vysvětlit, co se pod ním skrývá?

Concierge si často lidé spojují s hotelovou službou nebo doplňkem k premium bankovnímu účtu. Otázkou zůstává, kolikrát tuto službu využili a zda ví, s jakými požadavky se na concierge mohou obracet. Nejedná se totiž jen o vstupenky na kulturu či sport. Lze si to zjednodušeně představit jako virtuální asistenční službu, která šetří klientovi čas a energii.

Kde se s concierge službami můžete setkat?

Jsou to hotely, banky, velké investiční společnosti, některé luxusní rezidence. Dále existují přímo concierge firmy, které se specializují buď na určité typy požadavků nebo na všechny. To je i náš případ. My klientům zajistíme celou škálu požadavků – od cestování přes úklid domácnosti po firemní večírek a svatbu.

Jak jste přišla na to, že se tímto byznysem budete zabývat. Co bylo prvním impulsem?

V zahraničí jsem měla možnost vidět, jak tato služba funguje. Například v Londýně je luxusních concierge firem mnoho, neboť je tam dostatek těch, kteří tuto službu ocení a jsou ochotni za ni zaplatit. A jelikož moje kolegyně v concierge pracovala již několik let a já ji pomáhala, rozhodly jsme se, že si založíme firmu.

Jaké služby aktuálně nabízíte?

Dalo by se říci, že umíme zajistit všechno možné (i nemožné). Samozřejmě to musí být legální a morální. 🙂

Nejde tedy jen o luxusní cesty, soukromá letadla a jachty, jak si mnoho lidí myslí. Kromě této zábavy zajišťujeme i věci denního rázu – nákup, úklid, hlídání dětí, rekonstrukce, objednávky, transport apod. Dále jsou to vstupenky na vyprodané akce, oslavy, svatby, firemní večírky, rezervace restaurací…

Liší se nabídka od zahraničí? Zaměřujete se vyloženě na některé služby?

Jelikož je Česká republika malý trh, je těžké se v tomto oboru specializovat. Chceme proto klientům nabídnout kompletní služby a zajistit vše, co si budou přát. Máme mnoho ověřených dodavatelů a dbáme na to, abychom klientovi doporučily to, s čím máme osobní zkušenost. Jistě, nemůžeme obsáhnout všechny obory, proto ale stále objevujeme nové. Našim cílem je nabízet kvalitní služby, vždy včas a diskrétně. Concierge je pro ty, co ocení, když jim někdo pomůže se záležitostmi, které sami řešit nechtějí.

Jaké jsou nejčastěji požadavky klientů?

Klienti nás využívají nejvíce na tuzemské či zahraniční pobyty, dále objednávky zboží, dárky a vstupenky na kulturní/sportovní akce po celém světě.

Určitě i na vás dolehla situace spojená s pandemií koronaviru. Jak postihla váš byznys?

Ano, dolehla. Byl měsíc, kdy jsme neměly ani jednu poptávku, na což jsme nebyly zvyklé. I přesto jsme s klienty udržovaly kontakt a snažily se služby přizpůsobit. Aktuálně vidíme, že se to pomalu vrací a klienti opět potřebují cestovat, s tím souvisí i poptávka po kvalitních produktech a službách.

Musíte kvůli Covidu měnit své plány? Krátkodobé i dlouhodobé?

Díky tomuto útlumu jsme si mnoho věcí uvědomily a změnily strategii – poskytovat službu pouze členům. Tedy těm, kteří si u nás dopředu zaplatí členství. Každému klientovi připravujeme nabídku na míru. Cena za měsíc užívání se pohybuje od 3500 Kč/měsíc. Nejde tedy o službu pro horních 10 %, jak se mnoho lidí mylně domnívá.

Můžete uvést nějaké nestandardní přání vašich klientů?

Nesetkaly jsme se s něčím úplně nestandardním, ale zajímavé byly třeba tyto požadavky – zásnuby v mrakodrapu, firemní večírek na jachtě, luxusní dovolená na Maledivách, nákup zboží, které se přestalo prodávat nebo prodej starožitnosti.

Kristýna Kučerová se po studiu na VŠE pohybovala mezi startupy, měla na starosti business development, marketing a organizaci eventů. Po půlročním cestování využila pracovní příležitost v oblasti investic a usadila se na rok v Londýně. Concierge vnímá jako službu, která šetří lidem čas. Sama si totiž uvědomuje jeho hodnotu. Její vášní je cestování, umění a gastromie. Ze sportu preferuje lyže, kolo, jógu a golf.

Newsletter