Za dva měsíce přes 900 procent. Zákazníci nás chtějí

Behavee za poslední dva měsíce roste přes 900 procent. Překvapuje nás i zájem velkých marketingových agentur, které hledají technické řešení, jako je Behavee, říká ve video rozhovoru pro server Roklen24 CEO firmy Behavee Tomáš Pluhařík. Dodává, že společnost plánuje expanzi do Spojeného království a další investiční kolo.

Je online marketing v dnešní době přístupný lidem?

Krátce řečeno “ne” a dlouze řečeno “vůbec ne”.

Jaká je tedy filozofie Behavee v online marketingu?

Chceme, aby byl personalizovaný marketing dostupný po všechny, nejen pro velké korporace s jejich velkými rozpočty.

Takže drahé markeťáky nahradí roboti?

Ty špatné a drahé nahradí roboti. Ti dobří kreativci si práci najdou vždycky.

Jak moc tedy zákazníci chtějí taková řešení?

Behavee za poslední dva měsíce roste přes 900 procent. Takže asi chtějí. A překvapuje nás i zájem velkých marketingových agentur, které hledají technické řešení, jako je Behavee.

Poroste to tedy do nebes? Jaké jsou plány Behavee?

Do nebes chce růst každý startup. My teď pomalu plánujeme expanzi do Spojeného království a plánujeme další investiční kolo. To poslední nás opravdu hodně nakoplo a chceme využít ten moment a růst, který teď máme.

Tomáš Pluhařík je pedagog MBA programu „Management a kybernetická bezpečnost“ na institutu Cevro, inovátor, zakladatel a CEO společností Humainn, Cyweta, ICODOCK, a především pak Behavee. S nimi a s první investicí od VC klubu míří do světa online marketingu s produktem „Marketingová dílna„” za pár sekund. V minulosti působil jako vedoucí poradenství kybernetické bezpečnosti ve společnostech PwC a Deloitte, a na „stará kolena” se rozhodl stát „Startupistou”. 

Newsletter