Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Zábava hraje v přepravě čím dál větší roli

Cestování mění svou tvář. Dopravci si uvědomují, že již nejde jen o přesun pasažérů z místa A do místa B. Cestující se chtějí po cestě bavit, případně se i dozvědět praktické informace o jejich destinaci.

Je za tím rozmazlenost či znuděnost pasažérů? V žádném případě, naopak. Dopravci tím získávají poměrně specifickou obchodní příležitost k nabídnutí dalších služeb. Může jít o jejich vlastní, případně o nabídku dalších firem. Dopravní společnosti tak mají nástroj, jak zvýšit příjem z cestujících a získat náskok před konkurencí.

Česká firma Passengera poskytuje dopravcům příležitosti, jak zvýšit digitální zážitek cestujících, a přispět tak k jejich větší monetizaci. Passengera poskytuje konektivitu do přepravních prostředků a obsah pro cestující.  Mezi její zákazníky patří například České dráhy nebo švýcarský přepravce Rhaetian Railway. Passengera má však za sebou i projekty ve vzdálenějších zemích. Podílela se mimo jiné i na projektu rijádského metra.

Na jakých další exotických projektech se Passengera podílí? Jak pandemie změnila chování cestujících? Podívejte se na video (3:50, s titulky) se CEO této společnosti Janem Kolářem.

 

Zdroj: Passengera 

Newsletter