Agentura Contexto převzala komunikaci Merkur Toys. S kampaní na Hithitu a sociálních sítích chce oslovit zejména rodiče s dětmi

„Pomozte nám dětem ukázat, že tvořit a skládat něco rukama je zábava.“ To je hlavní sdělení marketingové kampaně, za kterou stojí agentura Contexto. „Práce pro Merkur je pro nás opravdu srdcovka, spojuje v sobě totiž dvě věci, které silně rezonují s naším osobním nastavením, i s nastavením jako agentury. Těmi věcmi je práce na oživení tradiční české značky, spojená s podporou českého průmyslu a zároveň osvěta, spojená s potřebou zaměřit se na rozvoj zručnosti a kreativity našich dětí, které jsou dnes většinou jednostranně zaměřené. Jsem hrdý na to, že se můžeme podílet na komunikaci této legendární stavebnice od A do Z. Podařilo se nám mimo jiné domluvit rozhovor s vnukem slavného českého vědce Otty Wichterleho. Jeho vzkaz je v našem promo videu kampaně, kterou můžete vidět i vy na Hithitu,,“ říká Tomáš Vacek, partner reklamní a marketingové agentury Contexto.

Inspirativní rozhovory a soutěže v top médích

Komunikace kampaně je komplexně zaměřena do více směrů. Zájemci se mohou například těšit na soutěže, které proběhnou během května a června, například na rádiu Junior (ČRo), Impuls, či na webových stránkách PrimaDoma.cz. „Díky našim zkušenostem se nám daří navázat spolupráci i s velkými médii. Pro veřejnost jsou připraveny nejen soutěže o stavebnice, ale i inspirativní rozhovory,“ prozrazuje David Wilczek, PR konzultant agentury Kašpar PR

Kampaň probíhá současně i na sociálních sítích

Kampaň na Hithitu s názvem „pomozte nám uvést na trh novou řadu ROBOTIKY“ probíhá i na sociálních sítích skrze Facebook, Instagram a TikTok. Viz odkazy níže. „Kampaň na Hithitu máme naplánovanou na 6 týdnů a během té doby může kdokoliv navštívit naši stránku na www.hithit.com, vybrat si odměnu podle svých představ a možností, a tím nás podpořit v dosažení našeho cíle. V rámci kampaně máme připravenou řadu témat a zajímavostí, která budeme našim fanouškům (současným i těm budoucím) průběžně představovat. Včetně pravidelného informování o tom, jak se nám v kampani vede a jakých milníků se nám podařilo dosáhnout. Proto všem určitě doporučuji, aby sledovali profily Merkur na soc. sítích a měli tak přehled o tom, jak se nám s kampaní vede a kromě toho se dozvěděli i něco nového o této jedinečné stavebnici,” říká Magdaléna Šašková, Social Media Manažerka reklamní a marketingové agentury Contexto.

Kampaň na HitHitu podporuje výrobu nové řady stavebnic a vznik edukačního portálu

Hlavním cílem kampaně na HitHitu je podpořit výrobu nové řady robotických stavebnic a vznik edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur. Portál bude zaměřený zejména na výuku robotiky. „Zajímá nás osud našich dětí a chceme rozvíjet jejich potenciál. Pomozte nám dětem ukázat, že tvořit a skládat něco rukama je zábava. Pojďme v nich spolu pomocí stavebnice Merkur probudit zvědavost a zručnost, aby měly v životě na čem stavět.“ uzavírá Richard Hrbáč, majitel společnosti Merkur Toys s.r.o.

Probíhající kampaň na sociálních sítích můžete vidět pod odkazy níže:

Instagram: https://www.instagram.com/p/C7LvreItI_6/ 

Facebook: https://www.facebook.com/merkurkovovestavebnice/videos/973110490987616 

Tik Tok: https://www.tiktok.com/@merkurtoys/video/7370995026702257441

Tomáš Vacek, partner v Contexto Consulting

Podnikatel a marketér s více než 25 lety zkušeností v oblasti řízení, strategie, marketingu, prodeje a rozvoje podnikání. Baví ho podnikání v jeho komplexnosti a výzvy v podobě nových příležitostí a etablování produktů na zavedené trhy. Má manažerské zkušenosti jak s řízením mezinárodní agentury, tak obchodních společností. Působil například ve společnostech Ogilvy & Mather na pozici Managing Director, nebo jako business development manager ve Fischer GROUP, či jako místopředseda představenstva v PIETRO FILIPI Holding, a. s. (před prodejem do C2H p. Míčky). Stál za úspěšnou kampaní Amundsen vodky, která získala i stříbrnou EFFIE „Eter destilere“, u akvizice společnosti eTravel do Fischer Group, setupoval v letech 2010–2014 Perfect Canteen, která se v roce 2020 úspěšně prodala, realizoval transformaci v Pietro Filipi a řadu dalších. Posledních šest let se zajímá především o hledání nových způsobů, jak pomoci podnikům dosáhnout jejich dalšího růstu a rozvoje, a to prostřednictvím vlastní marketingové agentury Contexto. Určitým specifikem jeho přístupu k marketingu je vždy hledání silného dlouhodobého strategického konceptu v kombinaci se silnou orientací na obchodní výsledek.

Tomáš Vacek

Newsletter