Campiri expanduje do zahraničí, rozšiřuje tým a má ambiciózní plány. Roky zkušeností přináší nový chief commercial officer Zbyněk Janyška

Platforma Campiri rozšiřuje svůj tým o zkušené matadory marketingového trhu, nejnovější posilou je Zbyněk Janyška nastupující na pozici chief commercial officer. Campiri se totiž vydává za hranice a spolu se vstupem na slovenský, polský a řecký trh rostou také jeho ambice. Nový CCO přichází do Campiri po mnohaletých zkušenostech v marketingových divizích společností Potten & Pannen, O2 nebo Vodafone. Jeho cílem je udělat z platformy silného a globálního hráče s mezinárodním uznáním. Využije k tomu nejen spoustu znalostí z odvětví marketingu, ale také odborný nadhled z reklamy, e-commerce, B2C a B2B obchodu.

„Campiri mě oslovilo především svou vizí. Jako člověka přes dvacet let kovaného v oboru marketingu a managementu mě nalákal neuvěřitelný drajv a touha lidí rozšířit oblast moderního karavaningu z Česka také do zahraničí. To je ostatně důvod, proč jsem tady. Z kvalitní lokální značky chci udělat silného hráče na mezinárodním trhu. Navíc startupové prostředí nabízí řadu věcí, které jinde člověk nenalezne, třeba maximálně otevřenou komunikaci,“ říká nový CCO Campiri Zbyněk Janyška.

Marketing je jen špička ledovce

Janyška do světa marketingu vstoupil v České průmyslové zdravotní pojišťovně z pozice specialisty strategického marketingu. Přes několik vedoucích pozic v managementu postupně nasbíral zkušenosti v celé řadě oborů včetně reklamy, prodeje a komunikace. Po téměř sedmi letech na pozici marketingového manažera v O2 se pak přesunul více do digitální sféry, která jej nakonec nasměrovala také na digitální platformu Campiri.

„V Campiri chceme udržet současné tempo růstu a máme ambice dosáhnout i na další evropské trhy. Zároveň však chceme rozšiřovat také svoji nabídku a plánujeme být více variabilní. Posílení našeho týmu tedy bylo klíčové a Zbyněk je všestranný profík ve svém oboru. Sdílí naši vizi a snahu rozšířit a modernizovat svět karavaningu, přiblížit platformu dalším cestovatelům a nadšencům do kempingu. Svou pozici tak nezastává pouze z hlediska marketingu, ale využívá četných schopností z jiných odvětví. A přesně takový široký přehled nyní potřebujeme,“ dodává CEO Campiri Lukáš Janoušek.

Zbyňkovým cílem je nakopnout expanzi do Evropy a udělat z Campiri silného mezinárodního hráče. Celý tým podpoří svými znalostmi a zkušenostmi z oborů marketingu a obchodu a velmi širokým přehledem i v oblasti cross-segment spolupráce, vendor a customer value managementu či online a offline marketingu a komunikace. Na dřívějších pozicích se dlouhodobě věnoval také spolupráci s globálními značkami, produktu a e-commerce. Své schopnosti nyní zužitkuje ve společnosti Campiri na její cestě napříč Evropou.

Campiri je webová platforma, která odstartovala revoluci v pronájmu obytných vozů. Jejím cílem je kompletně zdigitalizovat celý proces půjčování karavanů tak, aby se daly snadno rezervovat na pár kliknutí a dostaly se ke svým dočasným uživatelům rychle, hladce a bez potíží. Nabízí nejširší paletu obytných vozů a karavanů z půjčoven i od soukromých majitelů. Ambiciózní projekt Lukáše Janouška chce především inspirovat k udržitelnému způsobu cestování, které karavaning přináší, ale klade si také další velké cíle: podporu ekologických pohonů, rozvíjení sdílené ekonomiky a eliminaci negativních dopadů hromadného turismu na životní prostředí a lokální komunity. Platforma Campiri je určena všem, které baví nezávislé cestování, ale například i majitelům vozů, kteří díky ní mohou svůj nevyužitý karavan jednoduše nabídnout k pronájmu a vydělat peníze.

Newsletter