Česká pobočka GLS překonala historický rekord, objem balíků se po Black Friday zvýšil o dalších 7 %

Přepravní společnost GLS dnes v noci v České republice přijala do své doručovací sítě vůbec nejvyšší denní počet balíků ve své historii. Rozdíl v objemu zásilek mezi dneškem a nejslabším dnem letošního roku dosáhl 283 %. O 7 % tak přesáhl i dosavadní vrchol objednávek z předminulého týdne, tedy po Black Friday. Objem odbavených balíků za prosinec je doposud o 74 % větší oproti měsícům z mimosezonního období.

Doručovací síť GLS dnes zažívá absolutní vrchol nejen za letošní rok, ale i za celou svou existenci v České republice. „Oproti předminulému týdnu, tedy po Black Friday, narostl objem balíků v přepravě o dalších 7 %. Rozdíl mezi letošním nejslabším a nejsilnějším dnem se vyšplhal na neuvěřitelných 283 %. Naše síť i přesto stále funguje bez významnějších zpoždění, a to i díky mimořádnému doručování během minulé soboty. Balíky doposud doručujeme následující pracovní den a věříme, že i závěrečný nápor v tomto týdnu zvládneme,“ uvádí Pavel Včela, ředitel přepravní společnosti GLS Česká republika.

Dnešek je rovněž posledním dnem, kdy přepravce garantuje doručení balíků do Štědrého dne ve standardním režimu. Tedy včetně opakovaného pokusu o doručení v případě, kdy není adresát zastižen napoprvé, anebo pokud potřebuje změnit místo doručení či přesměrovat balík do výdejního místa. „Zákazníci, kteří podali balíky včas, mohou být bez obav. Na nejvytíženější období roku se připravujeme v průběhu celého roku. Investujeme do zvyšování kapacit celé sítě, včetně rozšiřování počtu výdejních míst, tzv. ParcelShopů, i do posilování personálních kapacit,“ dodává Pavel Včela.

Rekord padl i u zásilek do zahraničí

Vedle doručování v rámci ČR se daří i firmám, které ve spolupráci s GLS přepravují své zásilky do zahraničí. „I zde byl dnes v noci překonán rekord. Rozdíl mezi nejslabším a nejsilnějším dnem činí dokonce 363 %. Evropská síť GLS je dostatečně robustní, aby i tyto zásilky dorazily k příjemcům včas,“ říká Pavel Včela.

Nákupy na e-shopech tak využilo více lidí než v rámci Black Friday, a to i navzdory jejich doporučení objednávat zboží před Vánoci v dostatečném předstihu.

Newsletter