Americké výnosy rostou. Dolar v zisku pod 1,0850 za euro. Koruna v zisku testuje 25,00 za euro. Proti dolaru po oslabení nad 23,00.

Český e-shop vemzu.cz chce tržby 25 milionů, chystá expanzi na Slovensko

Český e-shop vemzu.cz letos plánuje celkový objem tržeb přes 25 milionů korun, od jeho vzniku loni v říjnu rostou prodeje každý měsíc průměrně o 55 procent. Nakupuje na něm už přes 8 000 zákazníků a mohou vybírat ze 7000 produktů od 85 značek. Na sociálních sítích má už 20 tisíc fanoušků a sledujících.

Vemzu.cz se zaměřuje na životní styl, módu, kosmetiku, design a doplňky do bytu. Nejrychleji rostoucí kategorií jsou kosmetické produkty, její meziměsíční růst je 167 procent. 

„Letos očekáváme celkovou hodnotu prodejů 25 milionů Kč. Do tří let by tržby měly překročit 500 milionů korun. Chystáme se také expandovat na Slovensko, další země budou následovat v roce 2019,“ říká zakladatel a CEO vemzu.cz Michal Do Viet.

„Zakládáme si na tom, že naše zboží jde pořídit za nejnižší ceny na trhu a 95 procent je k dispozici skladem, takže zákazníci na svou objednávku nemusí dlouho čekat a přijde jim do tří dnů. Naším hlavním mottem je lidem maximálně zjednodušit nákup,“ doplňuje Michal Do Viet.

E-shop také plánuje příští rok přesun z online formátu do kamenné prodejny, v tom hodlá pokračovat i v následujících letech s ambicí být off-line na všech svých trzích, kde bude působit. 

Mezi značky, které lze na e-shopu pořídit, patří například Papelote, Havlíkova přírodní apotéka, KORRES, Stop the Water While Using Me, Present Time, Happy Plugs, TRIWA, OBEY, Native Youth nebo Yeah Bunny.

„Cílem vemzu.cz je také být technologickou špičkou v e-commerce segmentu, proto stále inovujeme naši e-commerce platformu a aplikujeme nové nástroje. Vcelku pokročile pracujeme s daty, které vyhodnocujeme v reálném čase, což nám umožňuje real-time personalizaci dodávaného obsahu,“ dodává Michal Do Viet.

Newsletter