Čisté a voňavé prádlo už za 15 minut. Coccolino Wonder Wash přináší revoluci v praní

Praní prádla není jen o odstraňování odolných skvrn, stále důležitější je i úspora času a pohodlí při praní. Podle dat společnosti Unilever chce 80 % Čechů při praní ušetřit čas, ale přitom jen 35 % pravidelně využívá rychlé prací programy, obvykle u méně špinavého prádla. Ve světě je přitom situace jiná, až 80 % domácností pere převážně na rychlé programy. Právě na tuto změnu spotřebitelského chování a životního stylu reaguje značka Coccolino s novinkou Wonder Wash, s vůbec první řadou tekutých pracích prostředků na trhu navržených speciálně pro rychlé prací cykly, a to i ty v délce pouhých 15 minut. Jde o největší inovaci společnosti Unilever v oblasti praní za poslední dekádu.

Neviditelné nečistoty? Nová výzva pro praní

Spíš než odolným skvrnám, dnes už častěji čelíme nečistotám pouhým okem neviditelným. K tomu roste obliba sportovního a funkčního oblečení, které zadržuje pachy a vyžaduje specifickou péči. „Spotřebitelé hledají produkty, které jim co nejvíce zjednoduší prací rutinu. Z výzkumů víme, že až 70 % praného prádla není znečištěné odolnými skvrnami, ale pouze těmi okem neviditelnými, jako je pot nebo prach. Takové prádlo není nutné prát na 40 stupňů při dlouhých cyklech. Bohatě stačí rychlý, třeba patnáctiminutový cyklus, nízká teplota a správný prací prostředek,“ říká Veronika Cesarová, brand manager značky Coccolino, která spadá do portfolia společnosti Unilever.

Právě pro takové praní bylo speciálně vyvinuto Coccolino Wonder Wash, prací gel ve třech variantách podle potřeb praní – Speed Clean na odstranění skvrn, Odour Protection na odstranění zápachu a Ultra care extra šetrný k látkám. Přelomová novinka, která na tuzemském trhu zároveň vytváří zcela novou samostatnou kategorii, obsahuje patentovanou technologii Pro-S, pokročilou směs rychle působících složek, které odstraňují neviditelné nečistoty a neutralizují pachy během několika minut.

Šetrné k přírodě i k textiliím

Rychlé praní není jen otázkou pohodlí, ale i ekologické volby. Praní při nižších teplotách může snížit spotřebu elektrické energie až o polovinu, šetří spotřebu vody a zároveň prodlužuje životnost oblečení. “Klasické prací přípravky však nebývají pro krátké prací programy vhodné a při jejich používání například vlivem špatného rozpouštění dochází k nechtěným následkům, jako je nedostatečná vůně či přímo zatuchlý zápach a ztráta barev či tvaru oblečení,” upozorňuje Veronika Cesarová. I díky tomu segment krátkých pracích cyklů meziročně globálně roste o 21 % a do roku 2026 se očekává hodnota 2 miliardy eur. Zároveň spotřebitelé i preferují jiné typy prostředků než dříve. Jedničkou jsou tekuté varianty, například prací gely, které v Česku používá 80 % lidí. Wonder Wash tak přichází na trh nejen ve správný čas, ale i v preferovaném formátu.

Uvedení novinky doprovází kampaň “Přepni na rychlé praní”, jejíž tváří je Usain Bolt, celosvětová ikona rychlosti. Symbolizuje přesně to, co produkt nabízí a sice bleskově rychlé praní.

Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost a potravin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den.

V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a lokální značky Míša a Savo.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců. Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz

Newsletter