CloudTalk sbírá ocenění, podle srovnávacího portálu GetApp je jeho cloudový telefonní software lídrem v integracích s jinými firemními platformami

Srovnávací platforma GetApp, která pomáhá světovým společnostem chytře vybírat a nakupovat software vhodný pro jejich rozvoj, ocenila cloudovou komunikační platformu CloudTalk. Slovensko-český startup se tentokrát dostal do žebříčku nejlepších VoIP řešení v integraci s dalšími programy. Jeho platforma jako jediná uspěla ve všech třech hodnocených kategoriích – CRM, HelpDesk i kolaboraci. Jde tedy o nejlepší platformu pro integraci do firemních systémů a automatizovanou výměnu dat. Společnost se umístila na předních příčkách po boku dalších populárních platforem jako Zoom Meetings, Teams a Talkdesk.

Jsme rádi, že byl CloudTalk oceněn platformou GetApp jako lídr v oblasti VoIP integrace. Je to důkaz veškeré tvrdé práce, kterou náš tým den co den do naší platformy vkládá. Počet možných integrací a jejich kvalita jsou jednou z klíčových předností naší platformy, na kterou jsme právem hrdí. Během minulého roku jsme v této oblasti udělali velký pokrok a nemáme v úmyslu zpomalit. Při rozšiřování našich integračních schopností vždy vycházíme primárně ze zpětné vazby od zákazníků,“ říká Viktor Vanek, co-CEO a spoluzakladatel společnosti CloudTalk.

„Integrace je pro komunikační platformu klíčová, neboť určuje efektivitu celého volání. Jejím cílem je maximální automatizace výměny dat mezi telefonní platformou a dalšími firemními systémy, jako je CRM či helpdesk. Díky tomu zaměstnanci při vyřizování telefonátů netráví cenný čas přepínáním mezi programy či manuálním vkládáním dat do všech příslušných systémů. Díky integraci se tak výrazně zrychlí celý proces a zkrátí se doba telefonátu. To umožňuje efektivnější využití času zaměstnance i méně času na telefonu pro zákazníka či obchodního partnera,“ vysvětluje podstatu dobré integrace Martin Malych, druhý co-CEO a spoluzakladatel slovensko-českého startupu.

CloudTalk sbírá pozitivní recenze napříč kategoriemi

GetApp srovnává firemní software na základě recenzí od konečných uživatelů softwaru a pomáhá firmám vybrat to správné řešení podle jejich potřeb. V rámci hodnocení integrací VoIP platforem GetApp samostatně hodnotilo integrace se třemi kategoriemi firemního softwaru – CRM, HelpDesk a nástroje pro spolupráci. V jednotlivých kategoriích se pak zkoumaly možnosti integrace s nejpoužívanějšími platformami. CloudTalk byl jedním z mála řešení, která nabízí integrace s každým z nich, navíc v drtivé většině případů nativní bez zapojení třetích služeb.

VoiP integrace rozhodně není jedinou sekcí, ve které CloudTalk dostává pozitivní hodnocení. Platforma se řadí mezi lídry také v kategoriích telefonního softwaru, sledování hovorů, prediktivního algoritmu a chytrého pořizování komunikačních záznamů. Ve všech těchto kategoriích uživatelé uvádí své poznatky v pěti klíčových aspektech využitelnosti softwaru – jednoduchosti užití, peněžité hodnoty, funkcionality, kvality podpory a míry doporučení. CloudTalk přitom vyzdvihují zejména v jednoduchosti implementace a používání a kvality podpory.

CloudTalk má za sebou úspěšný rok a raketově roste

Slovensko-český CloudTalk nedávno oznámil výsledky za minulý rok. Z pohledu pravidelného obratu (ARR) meziročně vyrostl o 200 % a výrazně rozšířil svůj tým. Zatímco vloni v lednu společnosti tvořilo kolem 50 lidí, aktuálně jich je přes 220. I letos ale startup nabírá desítky nových posil, a to jak do kanceláří v Praze a Bratislavě, tak full-remote. Kromě možnosti plné práce na dálku svým lidem společnost nabízí například také neomezenou dovolenou nebo jazykové a kariérní kouče.

CloudTalk je slovensko-česká technologická společnost, která vyvíjí cloudový komunikační software pro call centra, obchodníky, zákaznickou podporu a další týmy, které pravidelně komunikují přes telefon. Společnost vznikla v roce 2018 a její řešení se z drobné aplikace na online hovory rozvinulo v komplexní platformu s více než 70 pokročilými funkcemi. Jednou z klíčových možností softwaru CloudTalk je množství integrací s externími aplikacemi včetně Salesforce, Pipedrive, Dataddo nebo Outreach. Platformu po celém světě využívá přes 2 500 organizací, například Revolut, DHL, goFluent, Glovo nebo Yves Rocher. Aktuálně má CloudTalk tým o více než 220 lidech a dalších 60 otevřených pozic.

Newsletter