Čtyři nová jména v leadershipu Productboardu. Nejvyšší vedení posilují Jeff StClair, Jenny Dearborn, Ritu Kapoor a Loïc Houssier

Viděli růst výrazně větší firmy, své zkušenosti nyní předají Productboardu. Nejvyšší management české technologické firmy posilují Jeff StClair jako prezident, nová CPO (chief people officer) Jenny Dearborn, CMO Ritu Kapoor a ředitel vývoje Loïc Houssier. „Mít v čele týmu ty nejschopnější, kteří již podobné pozice zastávali, je snem každé firmy. Mám proto radost, že se nám daří vzbuzovat důvěru v lidech jako je Ritu, Jenny, Jeff a Loïc. Věřím, že Productboardu pomohou růst a upevnit pozici našeho produktu na trhu jako předního nástroje pro produktové manažery. V současné makroekonomické situaci potřebují firmy zkušené vedení, které dělá v klíčových momentech správná rozhodnutí. Jsem rád, že se o ně v tomto ohledu můžeme opřít,“ komentuje rozšíření leadershipu Hubert Palán, spoluzakladatel a CEO Productboardu.

Jeff StClair se stává novým prezidentem Productboardu. Na starosti bude mít dohlížení na go-to-market strategii a její rozvoj. Leadershipu přináší bohaté zkušenosti z marketingu, prodeje a customer success managementu, které získal ve vedení společností Palo Alto Networks, NetApp, Automoox a dalších. Společnost Palo Alto Networks, zaměřená na kybernetickou bezpečnost, dosahuje v současné době hodnoty 75 miliard dolarů a pod vedením StClaira zaznamenala zásadní rozvoj. StClair žije v kalifornském Bay Area se svou ženou a třemi syny.

Na pozici nové CPO (chief people officer) nastupuje Jenny Dearborn, datová analytička s hlubokými znalostmi v oblasti byznysu, budování firemní kultury a týmů. Své zkušenosti získala ve společnostech Hewlett-Packard či Klaviyo. Je také zakladatelkou poradenské firmy Actionable Analytics Group, která pomáhá startupům v řízení týmů. Americkou Národní radou pro diverzitu byla také zvolena jednou z padesáti nejvlivnějších osobností v oblasti technologií za posledních pět let. Kromě toho je autorkou dvou knih a zastánkyní rovnosti a diverzity. S manželem a čtyřmi dětmi žije v kalifornském Palo Alto.

Nová CMO Productboardu, Ritu Kapoor, přichází do společnosti s dvacetiletými zkušenostmi z oblasti marketingu, produktového managementu a vývoje. Její specializací je vyhledávání nových tržních příležitostí a efektivní řízení růstu. V minulosti působila jako CMO společnosti Lob.com, zaměřené na inteligentní mailingové kampaně, kde se zasloužila o významný rozvoj v rámci segmentu B2B. Dříve zastávala také řadu vedoucích marketingových pozic ve společnostech Flexera nebo Automation Anywhere.

Na pozici ředitele vývoje nastupuje Loïc Houssier, zkušený technolog a manažer, který dříve zastával například pozici VP engineering ve společnosti Docusign. Do leadershipu přichází ze společnosti Firstbase, která je zákazníkem Productboardu a kde se podle svých slov stal jeho fanouškem. Managementu přináší více než 18leté zkušenosti s vedením vývojářských týmů v různých technologických odvětvích. Jeho cílem v Productboardu je nastavit strategii vývoje a softwarové architektury, připravit engineering, produktový a designový tým na další fázi růstu a vytvářet inkluzivní firemní kulturu. Loïc žije v San Franciscu se svou ženou a třemi dětmi. Ve volném čase rád vaří, zahradničí, cestuje a věnuje se turistice.

Productboard je online platforma, která pomáhá produktovým manažerům vyvíjet správné produkty na základě potřeb zákazníků a uvést je co nejrychleji na trh. Přes 6 000 produktově orientovaných společností, jako je Microsoft, Zendesk či UiPath, využívá Productboard k pochopení potřeb uživatelů, určení priorit při vývoji a k udržování všech členů týmu v obraze pomocí roadmapy. Nyní již více než čtyřsetčlenný tým pracuje z Prahy, San Francisca, Brna, Vancouveru a Dublinu a stojí za ním renomovaní investoři Dragoneer Investment Group, Tiger Global Management, Index Ventures, Kleiner Perkins, Sequoia Capital, Bessemer Venture Partners, Credo Ventures, Rockaway a Reflex Capital. Bližší informace najdete na www.productboard.com nebo na sociálních sítích pod @Productboard.

Newsletter