Viděli růst výrazně větší firmy, své zkušenosti nyní předají Productboardu. Nejvyšší management české technologické firmy posilují Jeff StClair jako prezident, nová CPO (chief people officer) Jenny Dearborn, CMO Ritu Kapoor a ředitel vývoje Loïc Houssier. „Mít v čele týmu ty nejschopnější, kteří již podobné pozice zastávali, je snem každé firmy. Mám proto radost, že se nám daří vzbuzovat důvěru v lidech jako je Ritu, Jenny, Jeff a Loïc. Věřím, že Productboardu pomohou růst a upevnit pozici našeho produktu na trhu jako předního nástroje pro produktové manažery. V současné makroekonomické situaci potřebují firmy zkušené vedení, které dělá v klíčových momentech správná rozhodnutí. Jsem rád, že se o ně v tomto ohledu můžeme opřít,“ komentuje rozšíření leadershipu Hubert Palán, spoluzakladatel a CEO Productboardu.
Jeff StClair se stává novým prezidentem Productboardu. Na starosti bude mít dohlížení na go-to-market strategii a její rozvoj. Leadershipu přináší bohaté zkušenosti z marketingu, prodeje a customer success managementu, které získal ve vedení společností Palo Alto Networks, NetApp, Automoox a dalších. Společnost Palo Alto Networks, zaměřená na kybernetickou bezpečnost, dosahuje v současné době hodnoty 75 miliard dolarů a pod vedením StClaira zaznamenala zásadní rozvoj. StClair žije v kalifornském Bay Area se svou ženou a třemi syny.
Na pozici nové CPO (chief people officer) nastupuje Jenny Dearborn, datová analytička s hlubokými znalostmi v oblasti byznysu, budování firemní kultury a týmů. Své zkušenosti získala ve společnostech Hewlett-Packard či Klaviyo. Je také zakladatelkou poradenské firmy Actionable Analytics Group, která pomáhá startupům v řízení týmů. Americkou Národní radou pro diverzitu byla také zvolena jednou z padesáti nejvlivnějších osobností v oblasti technologií za posledních pět let. Kromě toho je autorkou dvou knih a zastánkyní rovnosti a diverzity. S manželem a čtyřmi dětmi žije v kalifornském Palo Alto.
Nová CMO Productboardu, Ritu Kapoor, přichází do společnosti s dvacetiletými zkušenostmi z oblasti marketingu, produktového managementu a vývoje. Její specializací je vyhledávání nových tržních příležitostí a efektivní řízení růstu. V minulosti působila jako CMO společnosti Lob.com, zaměřené na inteligentní mailingové kampaně, kde se zasloužila o významný rozvoj v rámci segmentu B2B. Dříve zastávala také řadu vedoucích marketingových pozic ve společnostech Flexera nebo Automation Anywhere.
Na pozici ředitele vývoje nastupuje Loïc Houssier, zkušený technolog a manažer, který dříve zastával například pozici VP engineering ve společnosti Docusign. Do leadershipu přichází ze společnosti Firstbase, která je zákazníkem Productboardu a kde se podle svých slov stal jeho fanouškem. Managementu přináší více než 18leté zkušenosti s vedením vývojářských týmů v různých technologických odvětvích. Jeho cílem v Productboardu je nastavit strategii vývoje a softwarové architektury, připravit engineering, produktový a designový tým na další fázi růstu a vytvářet inkluzivní firemní kulturu. Loïc žije v San Franciscu se svou ženou a třemi dětmi. Ve volném čase rád vaří, zahradničí, cestuje a věnuje se turistice.
Productboard je online platforma, která pomáhá produktovým manažerům vyvíjet správné produkty na základě potřeb zákazníků a uvést je co nejrychleji na trh. Přes 6 000 produktově orientovaných společností, jako je Microsoft, Zendesk či UiPath, využívá Productboard k pochopení potřeb uživatelů, určení priorit při vývoji a k udržování všech členů týmu v obraze pomocí roadmapy. Nyní již více než čtyřsetčlenný tým pracuje z Prahy, San Francisca, Brna, Vancouveru a Dublinu a stojí za ním renomovaní investoři Dragoneer Investment Group, Tiger Global Management, Index Ventures, Kleiner Perkins, Sequoia Capital, Bessemer Venture Partners, Credo Ventures, Rockaway a Reflex Capital. Bližší informace najdete na www.productboard.com nebo na sociálních sítích pod @Productboard.