Driverama získala v soutěži Marketér roku ocenění Zlatý delfín za úspěšnou expanzi do západní Evropy

Ve čtvrtek 19. května byly vyhlášeny výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021. Hodnotitelská komise udělila i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Zlatého delfína získali Stanislav Gálik a Ondřej Přikryl za rozjezd platformy pro on-line obchodování s ojetinami Driverama v Německu.

Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Zlatého delfína z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana získalo duo Stanislav Gálik a Ondřej Prikryl za úspěšné uvedení společnosti Driverama specializované na on-line obchodování s ojetými vozy na trh v Německu. „V roce 2021 jsme díky zkušenostem z on-line prodeje v AURES Holdings uvedli na Evropský trh ojetých automobilů zcela novou značku s cílem stát se nejdůvěryhodnějším prodejcem v Evropě. Hlavním pilířem úspěchu je excelentní zákaznický zážitek, který přinášíme díky maximální digitalizaci obchodů. Cením si toho, že naše snaha přináší úspěchy nejen na poli byznysu, ale zaujala po marketingové stránce i odbornou porotu. Ocenění si velice vážíme,“ uvedl Stanislav Gálik, generální ředitel společnosti Driverama.

Hlavní nosnou myšlenkou pro uvedení Driveramy jako prvního skutečně panevropského hráče byl fakt, že stejný model vozu se stejnou motorizací a výbavou má jinou tržní hodnotu a poptávku napříč různými Evropskými trhy. Například rozdíl mezi obvyklou tržní cenou Suzuki Vitara 2019 je na českém a německém trhu 1 700 EUR (v Německu je tržní cena nižší). Na druhou stranu obvyklá tržní cena Škody Octavia 2017 je na slovenském trhu o 2 800 EUR vyšší než v Belgii. Zároveň jsou i napříč jednotlivými spolkovými zeměmi Německa natolik velké rozdíly v tržní ceně a poptávce po jednotlivých modelech, že jeden zákazník může vůz výhodně prodat, druhý výhodně nakoupit, a Driverama přitom dokáže udržet dostatečnou provozní marži.

Alfa a omega úspěchu Driveramy je v maximální digitaizaci. Moderní a přehledný design webu www.driverama.com pomáhá zákazníkům s realistickým naceněním svého vozu on-line, ale především umožňuje projít celým procesem nákupu vozu z pohodlí domova. Nákup vozu tak Driverama posunula na úroveň nákupu nových tenisek z eshopu, a k tomu poskytla takové množství záruk kvality, že se tak stává nákup vozu on-line zcela běžnou operací. Jedinečnost značky tvoří i ústřední motiv postavy ve žluté kombinéze a helmě, která je propojujícím prvkem a pro zákazníky jednoznačně rozlišitelným a zapamatovatelným prvkem. „Od vstupu na německý trh v červenci 2021 se nám podařilo stát se na Trustpilotu nejdůvěryhodnější firmou v Německu v kategorii Cars & Truck, a během několika měsíců tak sesadit z trůnu dlouholeté matadory německého automobilového průmyslu. Správným krokem byla z marketingového hlediska i spolupráce s německým hercem Erdoğanem Atalayem, tedy Semirem Gerkhanem ze seriálu Kobra 11, který nám pomohl oživit postavu ve žluté kombinéze, jež je ústředním motivem značky,“ doplnil Ondřej Přikryl, brand manažer značky Driverama.

Newsletter