Americké výnosy pokračují v růstu. Dolar se proti euru obchoduje nad 1,0600 za euro. Koruna díky nárůstu krátkých sazeb zpevnila pod 25,20 za euro.

Expert na B2B marketing Marc Waxman nastupuje do společnosti Pipedrive jako viceprezident pro růst poptávky

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, posiluje svůj manažerský tým. Nově jej doplní Marc Waxman, jenž se chopí role viceprezidenta pro růst poptávky. Zúročí tak své dlouholeté zkušenosti v segmentech B2B a B2C, povede týmy placeného a organického marketingu. V Pipedrive bude zodpovědný za vývoj a realizaci prorůstových strategií, které přinesou vyšší počet registrací, návratnost marketingových investic a zvýšení jejich konverze v nové zákazníky.

Marc Waxman, VP of Demand Growth, Pipedrive

„Marc k nám přichází v době, kdy Pipedrive pokračuje v celosvětovém růstu. Přináší s sebou rozsáhlé úspěchy se zvyšováním poptávky v B2B a B2C segmentu. Sám vybudoval řadu nástrojů pro placenou a organickou reklamu, které reflektují nejnovější trendy napříč odvětvími. Jsem nadšená, že jej máme v týmu a můžeme využít jeho zkušenosti s globálním růstem a zároveň tím podpořit transformaci a růst malých podniků,“ říká Heidrun Luyt, CMO Pipedrive.

„Na nástupu do Pipedrive mě nejvíce uchvátila příležitost vnést svou značku odpovědných a inovativních marketingových technik do společnosti, která je v příštích několika letech připravena na explozivní růst. Rád vyhledávám nové přístupy, kanály a způsoby myšlení, obzvlášť při spolupráci s nadšenými lidmi, kteří jsou nároční a milují výzvy. Těší mě, že jsem se mohl připojit k již tak hvězdnému týmu, abychom společně uchopili nové příležitosti a dosáhli dalších úspěchů,“ uvádí Marc Waxman, viceprezident pro růst poptávky v Pipedrive.

Marc Waxman bude hrát klíčovou roli v řízení strategického směřování týmů placeného a organického marketingu v Pipedrive. Důraz bude klást nejen na akvizici zákazníků a data, ale také na kreativní přístup při využívání marketingových nástrojů. To vše s cílem maximálně zesílit dopad marketingových strategií a vynaloženého úsilí. Kromě technických dovedností však Waxman klade velký důraz na spolupráci a mentoring.

Waxmanova kariéra vede přes různé pozice v B2B a B2C oblasti a napříč různými segmenty, včetně herního, cestovního, technologického a mediálního. Působil u značek Ladbrokes, Lastminute.com, Telegraph Media Group a Rakuten. Posledních pět let se staral o růst B2B SaaS společnosti GoCardless, jejíž zákazníci spadají do oblasti malých a středních podniků.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.

Newsletter