Nad očekávání nižší americké HDP a vyšší inflace podpořila dolar pod 1,0700 za euro. Měny regionu po amerických datech umazávají část dnešních zisků.

Frenkee pokračuje v digitalizaci finančních produktů a odstranění nekvalitních poradců z trhu. Nově umí sjednat i životní pojištění, u kterého Češi často neřeší obsah

Digitální parťák Frenkee přidává do portfolia svých služeb nově také životní pojištění. Podle údajů společnosti EMA nemá 51 procent Čechů sjednáno životní pojištění, 47 procent o něm uvažuje a 28 procent by si jej sjednalo raději online. Podle Jiřího Hluchého, CEO a zakladatele Frenkeeho, může v případě zdravotních komplikací nebo úrazu životní pojištění zachránit finanční situaci v rodině. Frenkee proto nově převádí zřízení pojištění kompletně do online prostředí, zákazníci si ho tak zvládnou sjednat online z pohodlí svého domova. Společnost si v rámci nového produktu vybrala spolupráci s pojišťovnami Kooperativa a Metlife, jejichž produktům a likvidaci věří. Jedná se také s dalším významným partnerem o navázání spolupráce.

Jiří Hluchý

„Většina Čechů neví, o čem životní pojištění vlastně je a proč by ho měli mít. Sjednávají ho pak na poslední chvíli, většinou dokonce až potom, co dojde na pojistnou událost, a situace je pak neřešitelná. Naším cílem je vysvětlit lidem, co vlastně vůbec životní pojištění je a že dává smysl ho uzavřít. Zejména pokud mají rodinu, hypotéku či další závazky. Viděl jsem případy, kdy životní pojištění zachránilo střechu nad hlavou po nečekaném úmrtí živitele rodiny. Proces sjednání není nic složitého, životní pojištění lze uzavřít i online. V návaznosti na statistiky jsme se ale rozhodli, že v první fázi budeme svým zákazníkům před sjednáním k dispozici i na telefonu a prostřednictvím dalších komunikačních kanálů a pořádně jim celý produkt přiblížíme. Aby věděli, k čemu je životní pojištění dobré, kdy jim může pomoct, a aby měli dostatek informací se rozhodnout, jak produkt nastavit,“ říká CEO a zakladatel Frenkeeho Jiří Hluchý.

Životní pojištění chrání osoby a jejich blízké před možnými zdravotními riziky. Sjednává se především pro případ smrti, invalidity, závažných nemocí či pracovní neschopnosti. Životní pojištění pokryje veškeré finanční závazky, jako je například hypotéka, pomůže při závažné nemoci či hospitalizaci.

Spolupráce s lídry na trhu

„Přidání možnosti sjednání životního pojištění pro nás znamená doplnění portfolia našich služeb. Naše vize je obsáhnout celý svět finančních produktů, a to v onlinu. Dnes jsme schopni pojistit člověka de facto na cokoli a poskytujeme ucelenou službu. Klienti, kteří neradi řeší věci osobně, si mohou s Frenkeem sjednat vše, co potřebují. Zároveň díky tomu, že nemáme standardní fyzickou distribuční síť, jsme schopni lépe pracovat s cenami a navíc nabídnout produkty, které člověk opravdu chce. Proto jsme se také spojili s lídry českého trhu, konkrétně s Kooperativou a Metlife. O dalších partnerech v současnosti jednáme,“ doplňuje Jiří Hluchý.

Sjednání životního pojištění přes Frenkeeho má jen pár kroků. Klient nejdříve vyplní údaje o sobě. Poté probere detaily s expertem a může pokládat doplňující otázky. Frenkee následně zašle návrhy různých typů životního pojištění, které je na míru připravené klientovi. Ten si může nastudovat jednotlivé podmínky a probrat vše ještě jednou se specialistou. Pokud je mu vše jasné, může smlouvu podepsat přes SMS nebo digitálně.

Frenkee je český fintech startup postavený na dlouholeté praxi z distribuce finančních produktů a budování služeb založených na moderních technologiích. Frenkee je finanční expert, který srovnává dostupné nabídky od prověřených finančních institucí. Zákazníkům následně umožňuje sjednat tyto produkty online, bez nutnosti potkávat se s finančním poradcem nebo chodit na pobočku. V nabídce startupu je nyní cestovní pojištění, životní pojištění, pojištění odpovědnosti, cizinců, majetku a zaměstnanců; hypotéky a autopojištění. Zakladatelem služby je bývalý finanční poradce a podnikatel Jiří Hluchý. K založení startupu ho vedla frustrace z neférového jednání finančních poradců. Ti často jednají ve svůj prospěch, nikoli ve prospěch klienta, a to nabídkou nevhodných finančních produktů. Vývoj služby započal v roce 2019, ostrého spuštění se Frenkee dočkal počátkem roku 2022. Dnes působí v České republice a na Slovensku. Cílem služby je ukázat, že i sjednání finančních produktů může být fér a sexy.

Newsletter