FTMO kupuje marketingovou agenturu eVisions. Jedna z největších akvizic na trhu staví na mezinárodním přesahu a fintech synergii

Nejrychleji rostoucí firma střední Evropy, česká platforma pro tradery FTMO, akvírovala marketingovou agenturu eVisions, která na trhu existuje od roku 2013. Tato česká agentura působí v oblasti online marketingu a internetové reklamy a mezi její klienty patří společnosti jako DODO, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta Drogerie. Tým eVisions staví na mnohaletých zkušenostech z mezinárodního marketingu a pomáhá svým klientům už řadu let expandovat do regionů DACH a CEE.

FTMO & eVisions

Hlavní zaměření, ale také zkušenosti z marketingu v oblasti bankovnictví a financí, jsou jedním z hlavních důvodů, proč obě společnosti k akvizici přistoupily. Transakce, jejíž hodnota se pohybovala v řádu vyšších desítek milionů korun, je tak dalším krokem FTMO na cestě v rozšiřování jejích aktivit. Zároveň se jedná o ojedinělou transakci na marketingovém trhu, neboť za akvizicí stojí úspěšná fintech společnost s cílem akvírovanou firmu rozvíjet, a nikoli mediální agentura.

„Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s mindsetem podobným tomu našemu. Má obrovské zkušenosti z mezinárodního a fintech segmentu, ve kterém patříme k jednomu z největších hráčů a kde chceme svoje aktivity dále posílit. Díky této jedinečné synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni. To je naše vize,“ říká Otakar Šuffner, CEO skupiny FTMO.

„Věříme, že jsme našli ideálního partnera. FTMO je úspěšný mezinárodní hráč, kterému můžeme ještě více pomoci s expanzí a marketingem, ale zároveň do našeho mezinárodního týmu přenést další cenné zkušenosti z velkých kampaní FTMO. Zásadní pro mě a náš tým je, že se na směřování agentury nic zásadního nemění: Jsme full-service digitální agentura, která klientům pomáhá překračovat hranice. Naopak, z celkové synergie s FTMO mohou těžit jak zaměstnanci, tak naši aktuální i budoucí klienti. Navíc se také budeme schopni rychleji etablovat na nových trzích,“ uvádí Roman Teuschel, CEO eVisions.

Spojuje je mezinárodní přesah a fintech

Podobně jako FTMO je eVisions společnost s mezinárodním přesahem, ale i s mezinárodním týmem. Ten tvoří experti se zkušenostmi z Německa, Polska, Maďarska, Rumunska, Itálie nebo také USA, a je mezi nimi rovněž řada rodilých mluvčích. Své komplexní služby v online marketingu eVisions poskytuje mimo jiné českým firmám, které plánují expanzi do regionů DACH a střední a východní Evropy a chtějí zvýšit své obchodní cíle. Vedle zkušeností s expanzí do zahraničí eVisions vyniká jako full-service marketingová agentura. Zaměřuje se primárně na výkonnostní marketing od PPC přes SEO, UX a obsah až po kreativní komunikaci na sociálních sítích.

Majitelé eVisions Jaroslav Vidim a Lukáš Palkovič, kteří agenturu zakládali, prodávají skupině FTMO stoprocentní podíl. Vedení agentury se tak ujímají dlouholetí zaměstnanci firmy Roman Teuschel v roli CEO a Petr Hlaváč na pozici COO.

Pro FTMO se během uplynulého roku jedná už o druhou významnou akvizici. V říjnu skupina dokončila proces odkupu společnosti Quantlane od Wood & Company. Vedle toho FTMO vlastní několik nemovitostí a navazuje spolupráci s mladými technologickými firmami, kouká tak také za hranice světa prop-tradingu. Vedle této akvizice má FTMO za sebou hektický konec minulého roku. Na Deloitte Technology Fast 50 si odneslo potřetí v řadě ocenění nejrychleji rostoucí firmy, v Londýně cenu za nejlepší prop-trading firmu a také 17. místo v žebříčku 100 nejhodnotnějších firem Česká elita.

O společnosti FTMO

Česká platforma pro tradery FTMO vytváří novou kategorii obchodování na finančních trzích. Traderům po celém světě proto poskytuje demo účty navázané na vývoj na reálných trzích – s hodnotou do výše až 4 milionů korun. FTMO je však také zapálený tým, jehož cílem je poskytnout lidem příležitost a zpětnou vazbu, aby mohli obchodovat co nejlépe. Aspirující tradeři musí splnit tzv. FTMO Challenge, test v několika úrovních, teprve poté mohou obchodovat. S pomocí školení a pokročilých nástrojů motivuje FTMO tradery k co nejlepším výsledkům a vyplácí jim až 90 % výnosu ze zhodnocení. Od spuštění si platformu v placených i neplacených režimech vyzkoušelo přes 1 milion lidí z více než 180 zemí světa. Za svou osmiletou historii společnost čtyřikrát vyhrála soutěž Deloitte Fast 50 hodnotící nejrychleji rostoucí technologické firmy střední Evropy a její zakladatelé se stali EY Technologickými podnikateli roku 2022 v České republice.

Newsletter