Happenee vrací uživatele do reálného světa. Digitální platforma umožní jednoduše a efektivně vytvářet a spravovat fyzické akce

Happenee se stává komplexní eventovou a komunitní platformou “vše v jednom”. Kombinuje jednoduchost a flexibilitu digitálních nástrojů pro správu eventů s fyzickými akcemi a networkingem. Firmy dostávají možnost kombinovat všechny parametry přesně podle svých představ a nastavit si, jak moc chtějí digitální a reálný svět propojit. Vybírat při tom mohou z více než stovky různých funkcí. K dispozici jsou jednorázové eventy pro obchodní partnery, interní pro zaměstnance a veřejnost nebo enterprise řešení pro opakované a pravidelné eventy určené velkým společnostem. Klíčovým faktorem je maximální flexibilita, zabezpečení a stress-free prostředí, přístupné odkudkoliv skrze mobilní aplikaci a webové rozhraní. Happenee pro nadcházející sezónu těží ze zkušeností načerpaných ze stovek fyzických i online eventů, o které se doposud postaralo.

Zdeněk Hesoun, zakladatel a CEO Happenee

Lidé se vracejí do reálného světa k osobním schůzkám a networkingu. To ale neznamená, že musíme přijít o pohodlnost a flexibilitu digitálního prostředí. Díky zkušenostem z více než pěti stovek fyzických akcí přinášíme all-in-one řešení pro kompletní management eventů, které firmy mohou spravovat digitálně. Dostanou tedy to nejlepší z obou světů. Právě na to jsme navázali v naší nové marketingové kampani, která platformu představuje. Ze vzdálených vesmírů home office, kde jsme strávili posledních několik let, se pomalu ale jistě vracíme zpět na Zemi mezi lidi a Happenee je nástroj, který je k tomu jako stvořený,” říká Zdeněk Hesoun, spoluzakladatel a CEO Happenee.

B2B, B2C a všechno mezi tím

Platforma nabízí 4 řešení podle hlavního zaměření jednotlivých eventů, každý pro jinou cílovou skupinu. B2B event (Business to Business) umožní posílit obchodní vazby a budovat ty nové. Z hlediska funkcí firmy mohou využít automatizovanou formu pozvánek, personalizovaný přístup a sociální platformu pro aktivní komunikaci mezi účastníky. B2C event (Business to Customer) nabídne klientům velmi jednoduchý přístup ke všem nezbytnostem na jednom místě. Firmy si jednoduše nastaví registraci, vstupenky i vouchery a automatizovaný check-in na akci. Po jejím skončení je pak k dispozici podrobná analýza dat pro budoucí využití dle potřeb firmy.

Akce pro zaměstnance (B2E – Business to Employee) vyžaduje zase zcela jinou sadu nástrojů, které platforma Happenee nabízí. Kromě silného brandingu se tu řeší především velmi jednoduchá a interaktivní registrace účastníků včetně ubytování a dopravy. Vše opět proveditelné skrze interní systém a komplexní registrační formuláře. Veškeré další náležitosti, od QR vstupenek po Covid certifikáty, vyřešíte skrze jednotnou mobilní aplikaci.

Globální veletrhy jednoduše a přehledně

Platforma neopomíná ani kompletní organizaci veřejných eventů, workshopů, vzdělávacích a sportovních událostí nebo networkingových meetingů. Z více jak stovky dostupných funkcí se zde využívají především ty nejvíce uzpůsobené a efektivní pro fyzické akce. Patří mezi ně například interaktivní registrace, platby a check-in účastníků, sociální platforma Social Wall pro komunikaci a sdílení obsahu mezi účastníky, mobilní aplikace pro aktivní přehled během akce a nakonec i podrobná analýza všech dat po ukončení eventu, kterou lze exportovat pro další využití v podnikových systémech.

“I přes velkou popularitu virtuálních eventů, která postupně narostla v pandemickém období, se lidé stále chtějí osobně vidět a socializovat. To platí především pro Českou republiku, kde je zájem se setkávat a networkovat na fyzických eventech mnohem vyšší než v zahraničí. My na poptávku odpovídáme univerzálním řešením pro všechny. S fyzickými eventy jsme začínali. Nyní k nim ovšem přidáváme všechny výhody digitalizace, které jsme se naučili za posledních několik let,” dodává Hesoun.

Desítky funkcí dle potřeb uživatelů

Po výběru jednoho z eventů jej lze komplexně upravit prostřednictvím mnoha různých funkcí, jejichž výběr závisí na potřebách uživatele a akce samotné. Pro fyzické eventy jsou nejvhodnější například kompletní management účastníků zahrnující přehlednou správu, online registrace, platby a víceúrovňové registrační formuláře.

Mobilní aplikace je centrálním komunikačním bodem mezi organizátorem a účastníky, pro něž je současně interaktivním průvodcem. Kombinuje odbavování vstupenek, QR check-in, program celé akce, kontakty, sekci pro komunikaci a řadu dalších prvků. Vše, co účastník může přímo na místě potřebovat. A jelikož je vizuál každé akce pro pořadatele velmi důležitý, samozřejmostí je kompletní branding, který lze přizpůsobit mnoha způsoby. Od struktury a vzhledu mobilní aplikace, kterou účastníci budou používat, až po vizualizaci informačních emailů a vzhledu microsite každé akce.

S příchodem hybridních nástrojů, skloubení reálného a fyzického světa se snažíme nabídnout co nejvíce různorodých možností pro společnosti i jednotlivce. Klienti pro nás nejsou jen jménem v seznamu, vytváříme komunitu, budujeme vztahy a umožňujeme na naší platformě vzájemné sdílení zážitku,” uzavírá Hesoun.

Happenee přináší revoluci v oblasti správy virtuálních, hybridních i in-person eventů. Díky vývoji a využití vlastního SaaS řešení (software jako služba) vytváří neopakovatelné zážitky a umožňuje firmám spojit lidi na těch nejúžasnějších eventech světa. Současně při tvorbě virtuálních venue a 3D prostředí pracuje s těmi nejmodernějšími technologiemi. To vše s maximální orientací na jednoduchost, responzivitu a funkčnost ve webových prohlížečích. Happenee také neustává ve tvorbě digitálního tržiště, jež funguje jako stavebnice. Neustále tak přibývají další kombinace možností, ze kterých si lze sestavit event podle vlastních představ. Aby byl vždy originální, zábavný a jedinečný. Pro své zákazníky z řad nadnárodních společností dokáže jakýkoliv typ události zastřešit od A do Z. Zaměřuje se ovšem také na tvorbu komunitní a komunikační platformy pro celoroční použití, kde může zákazník pracovat a komunikovat se svou komunitou 365 dní v roce.

Newsletter