Více než milion korun – tolik za poslední rok ušetřili uživatelé Qerka díky jeho věrnostnímu programu, který svým hostům nabízí již čtyři stovky podniků. Uživatelé díky němu mohou využít například slevové vouchery. Jeho benefitů v posledním roce využilo 122 tisíc uživatelů, kteří získali více než 107 tisíc voucherů. Nejoblíbenější odměnou návštěvníků je káva zdarma – té podniky od spuštění programu rozdaly přes deset tisíc šálků.
„Na věrnostní program narazíte v mnoha podnicích. Obvykle ale mají vlastní systém, který vás nutí nosit v peněžence papírové kartičky s razítky a opakovaně si vybírat stejné odměny. Věrnostní program Qerka umožňuje, aby si lidé vybírali podniky podle odměn, které je zaujmou,“ vysvětluje výhody věrnostního programu Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerka.
Více než jeden milion korun získali za poslední rok uživatelé Qerka na odměnách z věrnostního programu, který jim prostřednictvím aplikace nabízejí při návštěvě podniky. Nějakou formu odměny pro své hosty nabízejí téměř čtyři stovky podniků z více než tisícového portfolia podniků, ve kterých se dá platit pomocí Qerka.
Do věrnostního programu Qerka se za poslední rok zapojilo přes 122 tisíc jeho uživatelů, z nichž přibližně polovina si mezi sebou rozdělila na 107 tisíc voucherů.
Odměny pro nové i stálé zákazníky
Věrnostní program poprvé Qerko nabídlo podnikům v roce 2021. Jeho aktivaci, podobu a podmínky pro získání konkrétních odměn mohou restauratéři nastavit dle vlastních preferencí v administraci podniku. Uživatelé mohou získat jednorázové slevy na konzumaci, nápoj zdarma při desáté návštěvě a řadu dalších odměn. Nejčastěji uživatelé Qerka sahají po voucherech na kávu zdarma, kterých podniky doposud dohromady rozdaly více než deset tisíc.
„Při navrhování věrnostního programu jsme chtěli dát podnikům širokou paletu možností, jakými mohou odměňovat své hosty. Zároveň jsme ale nechali v jejich režii konkrétní výběr a správu odměn, třeba právě s ohledem na jejich nabídku, případně sezonu,“ uzavírá Kovač.
Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné „dohromady, nebo zvlášť – a poprosím vás k pokladně“. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Qerko, které disponuje licencí ČNB, umožňuje svým podnikům skutečně poznat jejich zákazníky, odměnit je za věrnost a motivovat je k návratu. Data o platbách Qerko transformuje do vhledu restaurací o zákaznickém chování a CRM systému, ze kterého je jednoduché automatizovaně naplánovat kampaně na segmenty zákazníků na základě jejich nákupního chování. To vše, aniž je narušeno soukromí uživatelů. Oproti platbě kartou dostává obsluha i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují přímo do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky. Qerko je rychlé, efektivní, bezpečné a zelené.