Luigi’s Box posiluje v evropské expanzi. Šéfem prodeje je nově Pawel Zawisza, přichází z konkurenční Algolie

Posílení obchodní strategie, rozšíření portfolia nových klientů a budování značky na zahraničních trzích má nově v Luigi’s Box na starosti SaaS sales specialista Pawel Zawisza. Do slovenské technologické firmy, která patří k předním světovým specialistům na zvyšování prodejů e-shopů, přichází z konkurenční Algolie. Zawisza pochází z Varšavy, od roku 2016 působil v Paříži jako Business development manažer a ředitel, kde se věnoval oblasti přímého prodeje a správě mezinárodních multikanálových SaaS kampaní pro americký i evropský trh. Jeho příchodem se rozšíří zejména působnost firmy v oblasti průniku na zahraniční trhy.

Pawel Zawisza

Nabídku stát se součástí Luigi’s Box na pozici Head of Sales jsem přijal hned z několika důvodů. Firma si během pár let získala na světovém trhu významné postavení a nyní cílí na trhy, v nichž jsem se dlouho pohyboval. Zaujal mne i samotný produkt. Myslím, že řada úspěchů na mezinárodní e-commerce scéně, včetně prvního místa v globálním žebříčku G2 pro vyhledávání e-commerce řešení vypovídá, že kolegové skvěle rozumí potřebám a návykům uživatelů e-shopů, kterým naše nástroje denně pomáhají. Mým úkolem je nyní rozšířit klientelu a posílit expanzi firmy zejména německý a polský trh,” říká Pawel Zawisza o své roli v Luigi’s Box.

Pawel Zawisza vystudoval management a mezinárodní obchod na Grenoble Ecole de Management a ESSEC v Paříži. Zde také působil jako byznys development manažer v globálních digitálních společnostech Lengow, Algolia, Mindsay a Yousign. Nejvýraznější z nich Algolia zaměřená na SaaS produkt vyhledávacího API, která před rokem získala status jednorožce. Zde měl na starosti regiony EMEA, APAC i střední Východ, co by Country manažer Polska pracoval i v mezinárodně úspěšné firmě Yousign, která je evropským lídrem pro elektronické podepisování dokumentů. V Luigi’s Box působí Zawisza od září loňského roku.

„Jsme rádi, že Pawla můžeme přivítat v týmu. Nejen proto, že se ve své předchozí profesní dráze pohyboval na poli řízení obchodních a marketingových strategií úspěšných globálních SaaS produktů, ale především i pro jeho lidský přístup a zahraniční zkušenosti. Jsme na stejné vlně nadšení pro technologie a inovace ve světě a chceme se na pozici globálního lídra v optimalizaci vyhledávání i díky Pawlovi udržet a neustále se zlepšovat,” říká Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Úspěšný rok pro vyhledávání

Luigi’s Box v loňském roce docílila řadu úspěchů na e-commerce scéně. Kromě umístění se v anketě Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, obsadila i mezinárodní první příčku renomovaného žebříčku G2 jako nejlépe uživatelsky hodnocený software pro vyhledávání v e-commerce. Jeho inteligentní nástroje optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů. V Česku a Slovensku je to 17 z 33 firem žebříčku Forbes Top E-commerce 2022, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.

Luigi’s Box je přední slovenská technologická firma, která poskytuje e-shopům inteligentní vyhledávání a doporučení produktů. Pomáhá jim také pochopit, jak využít data o chování zákazníků při nákupu k navyšování prodeje. Vyniká díky jednoduché implementaci do jakéhokoli e-shopu, která zabere pouhých pět minut. Skrze strojové učení a umělou inteligenci umí technologie zjistit, jak nejlépe seřadit výsledky ve vyhledávání nebo který produkt má systém doporučit zákazníkovi. V roce 2014 ji společně založili Gejza Nagy (CEO), Tomáš Kramár (CTO) a Michal Barla (CPO). Technologie Luigi’s Box využívá přes 2 500 e-shopů, mezi jeho největší klienty patří Datart, Electroworld, Benu, O2 či Košík.cz. Loni se umístil na prvním místě v žebříčku největšího světového softwarového tržiště G2 v kategorii e-commerce search a dosáhl nejvyšší kategorie Market Leader. Společnost Deloitte jej navíc zařadila do prestižního žebříčku Technology Fast 50 2022 jako jednu z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě.

Newsletter