Společnost Mews, přední cloudový poskytovatel služeb v oblasti pohostinství, představuje novou generaci kiosků pro hotely, které zkrátí dobu odbavení hotelových hostů o třetinu a přinesou hotelu až tisíce dolarů navíc. Pomocí intuitivního a zjednodušeného kiosku se hosté mohou odbavit dříve, zakoupit si doplňkový prodej a sami si vyřídit klíč od pokoje. To při odbavování hostů zkrátí čas průměrně o minutu. Kiosek může být používán pro check-in a check-out, hosty nebo personálem. Propojení Mews Terminals s kiosky, které usnadní a zefektivní celý proces, přináší také o 19 % vyšší úspěšnost plateb. Od akvizice Nomi v letošním roce, který vyvinul místní průvodce pro cestovatele využívající prediktivní analytiku a umělou inteligenci, představuje kiosk další úspěšný krok Mews k digitalizaci a zefektivnění pohostinství.
„Výjimečnost kiosku Mews spočívá v tom, že není určen pouze pro bezproblémové odbavení hostů. Zcela jsme přepracovali jeho uživatelské rozhraní a díky tomu dochází k fenomenálnímu zlepšení v oblasti check-in a check-out. Nyní je snazší vyhledávat rezervace, nabízet možnosti dřívějšího check-inu a prodávat hostům služby a produkty, což se hmatatelně projevuje na příjmech a produktivitě personálu,“ říká Matt Welle, CEO společnosti Mews.
Nový kiosek byl optimalizován pro rychlost, a to jak z hlediska konstrukce, tak z hlediska funkčnosti. Umožňuje také hotelům prodej doplňkových služeb již během procesu check-in. Používá se v hotelech ekonomické, střední a luxusní třídy po celém světě a hosté si mohou vybrat, jak se odbaví. Pro odbavení stačí vyhledat rezervaci pouze podle příjmení a na základě jasných pokynů na obrazovce jsou zákazníci schopni si snadno sami vyřídit klíče od pokoje.
Tyto aktualizace přispěly k tomu, že průměrná doba odbavení činí něco málo přes dvě minuty, což je o minutu rychlejší než dříve. V ubytovacích zařízeních, která používají nový Mews Kiosk, se zvýšilo procento hostů, kteří jej k odbavení využívají. V některých hotelech vzrostl podíl hostů využívajících kiosek o více než 100 %.
Maximální využití kiosků ke zvýšení prodeje
Hotely budou také těžit z brandingu značky a příležitostí ke zvýšení příjmů, které jim kiosek poskytuje. Spořiče obrazovky na kiosku mají možnost personalizace. To hotelům umožní přehrávat videa a promo materiály k doplňkovým službám, upgradům a dalším nabídkám. Vybrané doplňkové služby lze zároveň zakoupit již během procesu check-in. V kombinaci s Mews Terminals, plně automatizovanou integrovanou čtečkou karet, hotely odstraňují ruční zpracování plateb kartou, čímž se omezuje lidská chyba a duplicitní účtování. Zákazníci společnosti Mews ušetří při používání terminálů Mews v průměru šest hodin měsíčně a je zaznamenána o 19 % vyšší úspěšnost plateb.
Výhodou kiosků je také předčasná možnost ubytování. Pokud host dorazí před časem check-inu, může využít kiosek – a pokud je volný pokoj, rozhodnout se pro dřívější ubytování. To je pro hotely obrovský zdroj příjmů. A protože platbu lze provést přímo prostřednictvím kiosku, nedochází k úbytku času personálu na recepci. Jeden hotel v centru Londýna vydělal díky předčasnému check-inu přes kiosek za pouhých šest týdnů více než 19 000 eur.
Prokazatelná efektivita a zlepšení procesů
Mews Kiosk využívají hotely Postillion v Nizozemsku. Tam zaznamenali 36% zkrácení doby potřebné k odbavení hostů ve svých hotelech, přičemž průměrná doba odbavení trvá jen něco málo přes dvě minuty.
„Mews Kiosk výrazně zlepšil náš proces odbavení. Kiosky nepovažuji za náhradu našeho personálu, ale za další výhodu. Funkce nabízené v nové verzi dokonale odpovídají potřebám našich hostů. Nyní můžeme nabízet další produkty, jako je například dřívější odbavení bez jakýchkoli potíží. Z hlediska značky dohlížíme na zobrazované obrázky a na to, aby vše, co host během odbavení vidí, odpovídalo našim standardům. Pro nás je také důležité, že nám vylepšení umožňují držet krok s měnícími se požadavky hostů,“ uvádí Manon Klop, revenue manager ve společnosti Postillion Hotels Nederland.
Další zákazník společnosti Mews, hotel Maashof v centru nizozemského města Venlo, zaznamenal díky kiosku Mews o 60 % rychlejší odbavení. „Tým recepce je s Mews kiosky velmi spokojen, protože už nemusí tisknout dokumenty a ručně zadávat všechny údaje o hostech do počítače. Místo toho se mohou věnovat hostům,“ říká Maurice Martens, vedoucí marketingu hotelu Maashof.
Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Umí mimo jiné přijímat platby, řešit kompletní management hotelu včetně personálu a především podporuje připojení na vlastní API, takže se může jakákoli jiná služba v případě zájmu se systémem propojit. Platformu dnes využívá na 5 000 ubytovacích zařízení v 85 zemích po celém světě. Společnost Mews vznikla v Praze a v současnosti má sídlo v Amsterdamu. Kromě toho má kanceláře také v Londýně, Bruggách, New Yorku a dalších městech. Součástí týmu Mews je téměř 850 lidí. V investičních kolech A, B a C získal scaleup Mews celkem 225 milionů dolarů. Kromě toho obdržel na konci roku 2021 také strategickou investici od giganta Salesforce a v létě 2022 uvedl Mews for Salesforce, první nativní integraci mezi systémem pro správu nemovitostí a platformou pro řízení vztahů se zákazníky.