Na systému českých Mews běží na 5 000 zákazníků. Firma pokračuje ve své misi za modernizací pohostinství

Společnost Mews, přední cloudový poskytovatel služeb v oblasti pohostinství, zvýšila počet svých zákazníků o téměř 40 % a překročila tak hranici 5 000 uživatelů u svého systému pro správu nemovitostí. Mews nezastavitelně pokračuje v rozšiřování svého působení po celém světě, přičemž expandoval na klíčové trhy, jako jsou Severní Amerika a Francie. Od ledna letošního roku bylo přes Mews Payments zpracováno 3,5 miliardy eur (85,58 miliardy korun). Tento milník přišel krátce poté, co byla společnost Mews na World Travel Tech Awards 2023 vyhlášena „Nejlepším světovým poskytovatelem hotelových řešení PMS“ i „Nejlepším nezávislým poskytovatelem hotelových řešení PMS“.

„Je až neuvěřitelné, jak velkou komunitu pokrokově smýšlejících zákazníků se nám podařilo vytvořit. Ať to jsou rodinné hotely, mezinárodní řetězce, kempy poskytující glamping, či dlouhodobé pronájmy, všichni jsou součástí rodiny Mews. A tohle je pro nás stále jenom začátek. Svůj pohled již upíráme na těch dalších pět tisíc zákazníků, kterým Mews pomůže zefektivnit a personalizovat péči o hosty z celého světa,“ říká Richard Valtr, zakladatel Mews.

Počet zákazníků společnosti Mews se za letošní rok zvýšil o třetinu. Tento neustálý nárůst jde ruku v ruce s trvalým růstem společnosti, který byl podpořen loňskou investicí Series C ve výši 185 milionů dolarů (4,17 miliardy korun). Společnost Mews také doposud akvírovala sedm společností z oblasti pohostinství, z nichž nejnovější je Nomi, personalizovaný průvodce s umělou inteligencí, který bude umožňovat hotelovým hostům ještě osobnější zážitky.

Mezi klienty Mews patří mimo jiné hoteliérské mezinárodní značky, jako jsou Strawberry, edyn, Generator a The Social Hub, i přední inovativní nezávislé hotely, včetně Airelles, Finn Lough, The Dylan Amsterdam a Good Hotel.

„Je nám ctí, že můžeme podporovat více než 5 000 zákazníků a být tak schopni jim pomoci poskytnout moderní pohostinství, které dalece přesahuje jakákoli očekávání jejich hostů. Činí mě to opravdu šťastným, když vidím, jaký dopad máme na toto odvětví. Pokrok, kterého jsme dosáhli, je obrovským důkazem tvrdé práce našeho týmu. A nepochybuji o tom, že příštích několik let bude o to více vzrušujících,“ doplňuje Matt Welle, CEO Mews.

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Umí mimo jiné přijímat platby, řešit kompletní management hotelu včetně personálu a především podporuje připojení na vlastní API, takže se může jakákoli jiná služba v případě zájmu se systémem propojit. Platformu dnes využívá na 5 000 ubytovacích zařízení v 85 zemích po celém světě. Společnost Mews vznikla v Praze a v současnosti má sídlo v Amsterdamu. Kromě toho má kanceláře také v Londýně, Bruggách, New Yorku a dalších městech. Součástí týmu Mews je téměř 850 lidí. V investičních kolech A, B a C získal scaleup Mews celkem 225 milionů dolarů. Kromě toho obdržel na konci roku 2021 také strategickou investici od giganta Salesforce a v létě 2022 uvedl Mews for Salesforce, první nativní integraci mezi systémem pro správu nemovitostí a platformou pro řízení vztahů se zákazníky.

Newsletter