Nejkomplexnější implementace Salesforce v českém retailu. FLO a BENU míří k datově řízené komunikaci

Digitální konzultační společnost FLO a lékárenská síť BENU Česká republika zahájily spolupráci na zavedení platformy Salesforce, která Benu pomůže lépe porozumět potřebám svých zákazníků, zjednodušit komunikaci a přizpůsobit služby každému klientovi na míru. Jde o vůbec první implementaci Salesforce tohoto rozsahu v České republice. Projekt zahrnuje mimo jiné nástroje pro cílenou marketingovou komunikaci, digitální zákaznickou podporu nebo správu věrnostních bodů.

„Naším cílem je hlubší porozumění potřebám našich zákazníků, což nám umožní přizpůsobit komunikaci a nabídky jejich individuálním preferencím. Tímto krokem usilujeme o dlouhodobé zlepšení zákaznické zkušenosti. S pomocí Salesforce a našeho partnera FLO plánujeme vytvořit platformu, která bude nejen spolehlivá a moderní, ale také dokonale přizpůsobená specifickým potřebám BENU. Věříme, že tato inovace povede ke zvýšení spokojenosti našich klientů a posílí naši schopnost poskytovat služby na nejvyšší úrovni,“ říká Michaela Táborská, marketing director BENU.

Systém navíc umožní lépe propojit všechny kanály, kterými BENU komunikuje se svými zákazníky. Společnost tak dokáže lidem nabídnout relevantní služby a informace přesně ve chvíli, kdy je potřebují. Nezáleží přitom, zdali člověk nakupuje v kamenné lékárně, na internetu, nebo zrovna potřebuje pomoc na zákaznické podpoře.

Transformace retailu postavená na datech a loajalitě

Společnost FLO poskytne komplexní implementaci platformy, která začíná detailní analýzou a návrhem řešení, pokračuje implementací pěti produktů Salesforce (Data Cloud, Loyalty Management, Service Cloud, Marketing Cloud Engagement a Personalisation) a končí poprodejní podporou. Loyalty Management je nástroj, který umožňuje firmám vytvářet a spravovat věrnostní programy přímo v prostředí Salesforce, a to s důrazem na personalizaci, sledování zákaznického chování a zvyšování loajality. Pro BENU jde o významný krok v rámci digitalizace a modernizace českého retailu.

„Velmi si vážíme důvěry, kterou do nás tým BENU vkládá. Jedná se o jednu z nejpokročilejších implementací Salesforce v rámci českého retailu, a to nejen díky svému rozsahu, ale především proto, že je postavená na skutečných potřebách zákazníků a poháněná chytrou technologií. Zároveň jde o projekt, který nám umožňuje naplno ukázat šíři našich kompetencí ve FLO a propojit brand, zákaznickou zkušenost a data do jednoho silného celku. Naším cílem není jen dodat sofistikovanou platformu, ale vytvořit špičkovou zákaznickou zkušenost, která přinese reálný dopad jak pro byznys, tak pro koncové zákazníky,“ doplňuje Andrej Hájek, CEO společnosti FLO.

Spolupráce mezi FLO a BENU byla zahájena v květnu 2025, přičemž fáze návrhu řešení je v současné době v plném proudu. Vzhledem k vysoké komplexnosti projektu a jeho významnému dopadu na podnikání bude celý projekt realizován v průběhu 12–18 měsíců a funkce budou uvolňovány postupně.

O společnosti FLO

FLO je inovativní digitální konzultační společnost, která propojuje služby v oblastech brandu, technologií a zákaznické zkušenosti. Vznikla v roce 2021 kombinací akvizic a transformace existující firmy. Společnost působí po celé Evropě a Austrálii a plánuje expanzi na evropské trhy, jako je Velká Británie či Švýcarsko. FLO se profiluje jako firma s butikovým mindsetem spojující digitální poradenství, kreativní služby a technologické inovace. Zakladatelem je Jan Galgonek, klíčovým investorem skupina Rockaway Capital. V čele stojí CEO Andrej Hájek.

Newsletter