Trh navyšuje šance na snížení sazeb Fedu o 50 bodů nad 55 %. Americké výnosy klesají, dolar oslabil nad 1,1100 za euro. Koruna proti dolaru v zisku pod 22,60. Proti euru se obchoduje nad 25,10.

Nová sezóna, nový design. Campiri mění tvář a je svobodnější stejně jako dovolená s obytným vozem

Svoboda, variabilita a možnost žít si po svém. To jsou hlavní aspekty, které vyjadřuje nová vizuální identita online platformy Campiri. Ta přichází na trh s revolucí v odvětví půjčování karavanů a obytných vozů. Autor v návrhu vycházel především z inspirace kempovou kulturou a přírodou. „Karavaning rezonuje napříč společností a my chceme, aby komunita věděla, že náš brand není svázaný v jedné ustálené podobě. Že Campiri funguje jako komunikátor a může se neustále vyvíjet a posouvat dopředu a svobodně žít,“ říká Lukáš Janoušek, CEO Campiri. Rebranding tak zahrnuje nejen jedno stálé logo, ale celou řadu jeho variant spolu s doplňkovými ilustracemi, které lze libovolně přidávat či upravovat dle potřeby. Spolu s tím si Campiri připravilo také merch, jehož prostřednictvím chce docílit upevnění vztahů v komunitě.

„V návrhu jsem se nechal inspirovat karavaningem, kempingem a přírodou. Nechtěl jsem však vytvořit generické logo v podobě obytného vozu, a tak jsem se rozhodl pro trendy variantu písma, které v sobě slučuje organické a moderní tvary. Zároveň jsem však chtěl zachovat rustikálnost, aby design korespondoval s celým brandem. Doplňkové ilustrace jsou pak inspirovány poutnickými ‚cestovatelskými značkami‘, jež upozorňovaly na nástrahy cest. Úmyslně byly ponechány v hrubší podobě, aby navazovaly na původní vizuální formu,“ doplňuje Richard Šverčič, autor nové vizuální podoby Campiri.

Kravata je tabu

Pro Campiri svoboda patří mezi základní pilíře. Jedním z důvodů je samotný fakt, že obytné vozy lze považovat za hlavní představitele svobodného cestování. Zároveň je však svoboda pro Campiri důležitá i ve firemní filozofii. Jejím cílem je totiž být pro lidi službou a parťákem se stejnou vášní, kterou je nezávislé cestování. „Kravatu u nás člověk nepotká a chceme, aby si takový pocit ze setkání s námi odnesli i naši zákazníci a komunita, kterou se zápalem budujeme,“ dodává Janoušek.

Sustainable merch pro sustainable brand

Nedílnou součástí designu, který pro Campiri Richard Šverčič připravil, je také merch v podobě mikin, trik, kšiltovek či plecháčků. Jeho základní myšlenkou je vzájemné spojení cestovalské a karavanové komunity. A to nejen na cestách, ale i v každodenním životě. Umožní tak lidem se navzájem poznat a sdílet mezi sebou své dojmy z cest s Campiri. Výroba merche probíhá ve spolupráci s firmou Merch4U. Ta jako jedna z mála na českém trhu pracuje výhradně s materiály z organické bavlny, jež jsou nositeli certifikátů GOTS, Fair Wear a dalších.

„Udržitelnost je jedním z hlavních témat, na která se zaměřujeme. Ani v případě merche jsme nechtěli dělat výjimky, a proto jsme hledali firmu, která by byla schopna splnit naše požadavky. To se nám podařilo, ačkoli to v Česku není příliš snadné, a díky tomu máme merch podle svých představ. Vizuálně i z hlediska výrobního procesu,“ doplňuje Janoušek.

Campiri je webová platforma, která odstartovala revoluci v pronájmu obytných vozů. Jejím cílem je kompletně zdigitalizovat celý proces půjčování karavanů tak, aby se daly snadno rezervovat na pár kliknutí a dostaly se ke svým dočasným uživatelům rychle, hladce a bez potíží. Nabízí nejširší paletu obytných vozů a karavanů z půjčoven i od soukromých majitelů. Ambiciózní projekt Lukáše Janouška chce především inspirovat k udržitelnému způsobu cestování, které karavaning přináší, ale klade si také další velké cíle: podporu ekologických pohonů, rozvíjení sdílené ekonomiky a eliminaci negativních dopadů hromadného turismu na životní prostředí a lokální komunity. Platforma Campiri je určena všem, které baví nezávislé cestování, ale například i pro majitele vozů, kteří díky ní mohou svůj nevyužitý karavan jednoduše nabídnout k pronajmutí a vydělat peníze. www.campiri.cz

Newsletter