Evropské i americké výnosy rostou. Dolar neudržel zisky pod 1,0300 za euro a oslabil nad tuho hranici. Koruna oslabila nad 25,10 za euro. Proti dolaru v lehké ztrátě nad 24,30.

Novým generálním ředitelem Unilever pro Česko a Slovenskou republiku se stal Jano Hlaváč

Jano Hlaváč řídí od 1. ledna 2025 českou a slovenskou pobočku Unileveru. Přebírá tak vedení lokálního byznysu po svém působení v rámci mnoha komplexních rolí v regionu střední a východní Evropy. Ve vedení střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Českou a Slovenskou republiku.

Jano Hlaváč

„Chci navázat na své předchůdce, kteří vedli Unilever během poslední dekády a skvěle se podepsali na rozvoji naší firemní kultury a našich lidí, a pokračovat v implementaci zodpovědného businessu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům. Máme spoustu skvělých značek a budu usilovat, aby pomáhaly rozjasňovat každý den co nejvíce spotřebitelům v Čechách a na Slovensku.“

Jano Hlaváč má rozsáhlé zkušenosti z exekutivních rolí, včetně vedení kategorií Potravin a Zmrzliny pro Českou a Slovenskou republiku. Své zkušenosti nasbíral v rámci různých pozic v marketingu, trade marketingu a obchodu. V minulosti také úspěšně vedl transformační program pro region střední a východní Evropy, tzv.  Fuel 4 Sustainable Growth. Tento program byl zaměřen na pomoc týmům při identifikaci úsporných opatření a jejich přeměně na efektivnější investice směřujících k akceleraci růstu. V roce 2022 převzal kategorii Potravin v Polsku a od roku začátku roku 2024 rozšíříl zodpovědnost na region střední a východní Evropy.

Ze své nové pozice bude zatřešovat lokální řízení společnosti, rozvoj 4 divizí na obou trzích (Food, Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care), rozvoj firemní kultury a zaměstnanců.

Jano Hlaváč vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické, během studia absolvoval studijní pobyt na kanadské Richard Ivey School of Business v Ontariu. V roce 2008 nastoupil do Unileveru, kde působil na mnoha lokálních i mezinárodních pozicích.

Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a lokální značky Míša a Savo.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává 330 zaměstnanců. Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz

Newsletter