Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Pipedrive má ve svém Marketplace téměř 400 integrací. Skoro 60 % uživatelů má CRM integrováno s dalšími aplikacemi

Estonská společnost Pipedrive, která vyvinula efektivní CRM platformu pro malé a střední firmy, dosáhla v rámci svého rostoucího ekosystému téměř 400 integrací aplikací. Marketplace umožňuje zákazníkům synchronizovat data napříč systémy na jednom místě a Pipedrive tento nástroj plánuje dále rozvíjet v rámci nové strategie růstu ekosystému na rok 2023. Cílem Marketplace je poskytovat zákazníkům trvalou hodnotu a pomáhat jim uzavírat více obchodů rychleji.

Pipedrive marketplace

„Náš ekosystém odráží hodnoty Pipedrive. Efektivita CRM platformy závisí na tom, jak dobře je systém propojen se zbytkem společnosti a také s nástroji, které používají různé týmy. Integrací naší platformy s ekosystémy třetích stran můžeme malým a středním firmám nabídnout kompletní, přizpůsobitelnou a agilní sadu nástrojů, která pokrývá celý cyklus správy příjmů a podporuje růst firem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Marketplace nabízí integraci desítek různorodých aplikací, které firmám pomáhají s produktivitou, komunikací či managementem. Samozřejmostí jsou komunikační nástroje Google Meet, Microsoft Teams, Slack či WhatsApp, analytické nástroje Google Analytics, Flatly a Reportei, případně synchronizace kalendářů a kontaktů skrze LinkPort, LookUp, Dialfire či Supermeet. Vše je přehledně roztříděno dle sekcí, firma tak může jednoduše vybrat potřebné nástroje, ať už placené, či dostupné zdarma, a pokrýt veškeré své potřeby v rámci interních týmů.

Zákazníci oceňují integrace

„V roce 2022 si více než 132 000 uživatelů nainstalovalo alespoň jednu aplikaci z Pipedrive Marketplace. Nejoblíbenějšími kategoriemi aplikací byly automatické zasílání zpráv, videohovory, automatizace marketingu a generování leadů. S hodnocením spokojenosti uživatelů přesahujícím 4,25 se ekosystém již stal nedílnou součástí CRM většiny našich zákazníků. Své CRM má v současné době integrováno s dalšími aplikacemi téměř 60 % celkové uživatelské základny Pipedrive a více než 82 % významných zákazníků. Doufáme, že se toto procento díky rozšíření naší nabídky dostupných aplikací v letošním roce ještě zvýší,“ dodává Veronika Danielová.

Začátkem letošního roku bylo API rozhraní společnosti Pipedrive oceněno společností Postman jako jedno z nejoblíbenějších rozhraní pro vývojáře. Postman je předním světovým veřejným centrem pro vývojáře, které umožňuje navrhovat, vytvářet a testovat jejich rozhraní API.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Newsletter