Dolar se po včerejším krátkém posílení pod 1,0740 za euro obchoduje slabší nad 1,0750. Americké výnosy rostou. Koruna po zpevnění pod 24,85 za euro oslabila zpět nad 24,90. Proti dolaru nad 23,10.

Pipedrive odhaluje produktovou strategii pro rok 2023. Soustředí se na podporu malých a středních firem

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul globální prodejní CRM platformu pro malé podniky, zveřejnil svou strategii pro rok 2023. Ta je plně založena na pochopení potřeb zákazníků a usnadnění jejich práce skrze různé kanály, například prostřednictvím zpětné vazby získané v rámci interního programu The Voice of Customer. Na základě toho bude Pipedrive při vylepšování svých produktů v letošním roce brát v potaz primárně skutečné potřeby profesionálů v oblasti prodeje a zaměřovat se na podporu růstu tržeb malých a středních firem, a to i přes nejistotu v době recese.

„Víme, co dnes obchodníky trápí a ztěžuje jim práci. My se tyto problémy snažíme rozpoznávat, řešit a denní strasti proměnit v konkurenční výhodu. S měnící se ekonomikou je na zákazníky vyvíjen tlak a my chceme zajistit, aby jim naše nástroje pomohly rychle a efektivně vyhledávat nové obchodní příležitosti. V tomto roce chceme především vyslyšet přání a požadavky uživatelů, agilně na ně reagovat a umožnit jim prosperovat v konkurenčním prostředí,“ říká Shaun Shirazian, chief product officer v Pipedrive.

V uplynulém roce Pipedrive důkladně analyzoval zpětnou vazbu od svých zákazníků a zahrnul ji do plánů vývoje produktu a jeho inovace. Klíčovými oblastmi v roce 2023, které malé podniky v rámci softwaru CRM potřebují, jsou automatizované a přizpůsobitelné funkce umožňující růst a také propracované nástroje pro vytváření e-mailů a zpráv. Díky těmto vylepšením budou prodejní týmy schopny podepisovat kontrakty rychleji, uskutečňovat hovory na základě dat z okamžitého hloubkového reportingu celého prodejního kanálu a v neposlední řadě přizpůsobovat si CRM na míru svému podnikání.

Připravované aktualizace produktů Pipedrive

  • E-mailová a vícekanálová schránka, která umožňuje synchronizaci více e-mailových účtů pro lepší přehled a užší spolupráci mezi obchodními zástupci a týmy
  • Automatizované e-mailové sekvence, které šetří čas obchodníků a zvyšují pravděpodobnost uzavření obchodu
  • Automatizované přiřazování, které urychluje ruční rozdělování velkého množství potenciálních zákazníků mezi obchodníky
  • Bohatší e-mailový reporting, který nabízí lepší přehled o klientech
  • Nové typy reportů, které poskytují obchodním zástupcům komplexní přehled o jejich klientské základně
  • Možnost rychlého vytváření kopií dashboardů, reportů a nastavených cílů, což snižuje množství manuální práce
  • Snadnější správa vytížených prodejních kanálů s flexibilními úpravami, tříděním a seskupováním obchodů
  • Další vizuální podněty pro zlepšení čitelnosti

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Newsletter