Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, představuje nový brand společnosti. S podtitulem „Jediná platforma pro růst vašeho byznysu“ zdůrazňuje svou orientaci na kompletní produktové pokrytí potřeb malých a středních firem. Uživatelům nabízí nástroje pro kompletní prodejní cyklus, od generování leadů (potenciálních zákazníků) přes budování a udržování vztahů s klienty až po následnou dlouhodobou podporu.
„Naše zákaznická základna se v průběhu let značně proměnila, protože s námi uživatelé vyrostli z malých projektů v zavedené malé a střední podniky. Chceme svými produkty podporovat růst právě těchto firem, což reprezentuje náš nový brand. I nadále se inspirujeme výzvami a úspěchy našich uživatelů a neustále se snažíme vyvíjet uživatelsky přívětivé a efektivní nástroje, které lidem, týmům a firmám umožňují dosahovat nejlepších možných výsledků,“ říká Heidrun Luyt, CMO Pipedrive.
Nová značka odráží zaměření společnosti co do zákaznického segmentu i palety nabízených řešení, která pomáhají malým a středním firmám (SMB) rozvíjet jejich podnikání. Pipedrive tak nadále staví na úspěchu svých nástrojů pro zvýšení prodejů, mezi něž se řadí například LeadBooster vyvinutý v Praze. Zároveň zdůrazňuje evoluci v multiproduktovou platformu, která propojuje oblasti napříč podnikáním, od generování leadů přes péči o vztahy s klienty až po všestranný obchodní nástroj. Pipedrive mimo jiné neustále rozšiřuje svou sadu produktů, jako je například integrované marketingové řešení Campaigns.
Nový brand se soustředí na skutečné uživatele
Nová vizuální identita vznikla ve spolupráci s mezinárodně uznávanou designovou agenturou Studio Dumbar. Sjednocuje předchozí designový jazyk a více se obrací ke skutečným uživatelům. „Zelená se vrací jako hlavní barva značky Pipedrive v osvěženém, sebevědomějším a vyzrálejším odstínu. Spolu s fialovou a žlutou propojuje minulost s budoucností a vytváří energickou a dynamickou barevnou kombinaci, která posouvá společnost vpřed. Nově vytvořené logo oslavuje minulý styl ve zjednodušené verzi, spojené s lehce čitelným písmem a architekturou značky založenou na principech jasnosti a jednoty,“ dodává Tom Dorresteijn, ředitel strategie Studia Dumbar.
Nový designový jazyk Pipedrive klade důraz na ilustrace obohacené o autentické fotografie uživatelů. Reflektuje osobní vztahy založené na důvěře, jež jsou základem firemní kultury Pipedrive. Architektura značky se řídí zásadami přehlednosti a jednoduchosti. Základními barvami jsou zelená a bílá v kombinaci s dalšími výraznými barvami, jako je fialová, světle zelená a žlutá. Společně vytváří jedinečný, moderní, přístupný a přátelský vzhled.
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.