Pipedrive rozšiřuje balíčky služeb, aby lépe odrážely růst a potřeby malých a středních firem

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul globální prodejní CRM platformu pro obchodní a marketingové specialisty, oznamuje svůj nový balíček služeb Power. Ten splňuje specifické potřeby škálujících firem a pomáhá jim lépe využít možností jejich CRM systému. Balíček Power řeší největší problémy malých a středních podniků a přináší týmům flexibilitu a možnost využívat nástroje pro řízení projektů, vylepšené automatizace a telefonickou podporu.

Malé a střední podniky tvoří naprostou většinu společností v České republice, což vypovídá o jejich zásadním významu pro národní ekonomiku. Podíl malých a středních podniků na celkovém počtu aktivních podnikatelských subjektů činil v roce 2019 dle Ministerstva průmyslu a obchodu ČR 99,8 %. Největší výzvou pro takové firmy je zvládání rychlého růstu, s nímž souvisí specifické nároky, například potřeba kvalitnější týmové spolupráce či efektivnější řízení týmů. Malé a střední podniky mají větší šanci dosáhnout úspěchu, pokud disponují nástroji a technologiemi, které se škálováním dopředu počítají.

Heidrun Luyt, globální marketingová ředitelka společnosti Pipedrive, zdůrazňuje zásadní roli škálovatelného softwaru pro rostoucí podniky: „Ve společnosti Pipedrive při vývoji produktů vždy upřednostňujeme potřeby a cíle svých zákazníků. Chápeme, že s tím, jak se podniky rozšiřují a expandují, jejich obchodní týmy vyžadují pokročilé funkce pro spolupráci, přizpůsobení, flexibilitu, zabezpečení a automatizaci. Abychom maximalizovali hodnotu Pipedrive pro zákazníky, je náš nový tarif Power určen speciálně pro škálující firmy. Poskytuje jim efektivní CRM nástroj pro zvýšení prodejů, který plně podporuje jejich růstové cíle.“

Nový tarif Power Best Value zahrnuje následující funkce:

  • Plánování, sledování a doručování projektů – mapování složitých projektů přímo na platformě Pipedrive pomocí nového zobrazení firemní tabule Kanban. Lidé mohou vytvářet seznamy úkolů s podúkoly a snadno sledovat projekty pomocí štítků, vlastních polí a filtrů.
  • Telefonická podpora a implementace CRM – uživatelé mohou využít osobní školení, které jim ukáže, jak implementovat Pipedrive do svých specifických procesů a systémů. Společnosti s tarifem Power si mohou vyžádat a naplánovat dodatečnou telefonickou podporu.
  • Škálovatelná kontrola oprávnění a viditelnosti účtů – firmy si mohou usnadnit spolupráci díky pětkrát většímu počtu vlastních sad oprávnění, vlastních skupin viditelnosti a týmů.
  • Vysoké limity využití, které jsou ideální pro stále vytíženější firmy a složité struktury týmů – jednotliví uživatelé mají k dispozici až 200 000 otevřených kontraktů, 500 vlastních položek, 250 reportů a 90 aktivních automatizací.

Kromě přidání pátého tarifu oznamuje Pipedrive vylepšení stávajícího tarifu Professional. Ten zahrnuje specifické funkce, personalizaci a přizpůsobení jednotlivých položek kontraktů. Změny přicházejí v rámci mise společnosti Pipedrive budovat pevnější vztahy se zákazníky a přidávat diferenciaci hodnot.

Pipedrive nabízí svým zákazníkům pět plánů zohledňujících jejich velikost, potřeby a složitost prodejních cyklů:

  • Essential: Prodejní týmy, které se CRM teprve začínají pracovat
  • Advanced: Malé prodejní týmy, které chtějí automatizovat
  • Professional: Etablované prodejní týmy, které chtějí optimalizovat
  • Power: Prodejní týmy napříč odděleními se složitějšími aktivitami
  • Enterprise: Velké společnosti, které nechtějí žádná omezení

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Newsletter