Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, představuje svůj rozšířený produktový plán na zbytek roku 2023. Nejnovější inovace Pipedrive, které se řídí aktuálními potřebami zákazníků, zahrnují výkonné automatizace pro zvýšení produktivity, pokročilou e-mailovou a vícekanálovou schránku pro lepší spolupráci mezi týmy a zavedení umělé inteligence pro generování relevantnějších kontaktů. Nové funkce přinesou obchodníkům zásadní úsporu času a vyšší šanci na úspěch díky doporučení nejvhodnějších kroků během prodejního procesu.
„Základem všeho, co ve společnosti Pipedrive děláme, jsou inovace poháněné potřebami zákazníků. Mezi ně patří více než 100 000 malých firem po celém světě. Obchodníci a další specialisté na prodej dnes hledají snadno použitelné a efektivní CRM, které jim umožní automatizovat každodenní úkoly, zlepšit týmovou spolupráci, zdokonalit umění prodeje vytvářením personalizovaných nákupních procesů a dodat vyšší přidanou hodnotu klientům. Prodej zůstává jádrem našeho produktu, proto pokračujeme v inovacích, integracích nástrojů umělé inteligence do naší platformy a ve zlepšování uživatelské zkušenosti a obchodního potenciálu našich zákazníků,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive.
Umělá inteligence pod kapotou
Pipedrive využívá AI ve svých produktech již řadu let, přičemž se zaměřuje především na interní nástroje business intelligence, které zlepšují celkovou zákaznickou zkušenost. Před několika lety navíc Pipedrive spustil pilotní program s prodejním asistentem na bázi umělé inteligence, který upozorňuje obchodníky na optimální postup. Ještě letos má Pipedrive spustit Sales Assistant 2.0, vylepšenou verzi s pokročilými funkcemi, které zahrnují predikci úspěšných prodejů a návrh personalizovaných doporučení pro práci obchodníků. Nástroj bude využívat vlastní AI generativní model vyvinutý v Pipedrive. Důležité je, že veškerá data zákazníků zůstanou v zabezpečeném prostředí platformy Pipedrive, čímž zajistí ochranu osobních údajů.
Produktový plán zároveň zahrnuje širokou škálu vylepšení navržených tak, aby splňovala specifické potřeby zkušenějších zákazníků s většími týmy. Patří mezi ně pokročilé funkce řízení účtů a implementace automatického přiřazování potenciálních zákazníků jednotlivým pracovníkům. Hlavním cílem těchto aktualizací je poskytnout malým firmám větší flexibilitu a efektivitu, což jim umožní snáze řídit jejich rozšiřující se činnosti a optimalizovat složitější prodejní procesy.
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.