Qerko umí rezervace. V nové aktualizaci přidává funkci pro pohodlnější cesty do restaurací

Platební aplikace Qerko pokračuje v digitalizaci gastronomie a stále více se přibližuje všem zákazníkům. Nově spouští funkci rezervací, se kterou hosté budou mít vždy v podniku své místo jisté. V profilu podniku stačí přes tlačítko Rezervace vybrat datum a čas. Po schválení rezervace podnikem přijde uživatelům potvrzující notifikace a e-mail. Rezervace je další vychytávkou, kterou Qerko svým uživatelům nabízí a ještě více vylepšuje zážitek v restauračních zařízeních. Novinka doplňuje ostatní funkce aplikace, například mapu, vyhledávání zahrádek nebo věrnostní program, ve kterém mohou partnerské podniky svým návštěvníkům za platby Qerkem dávat odměny.

V nejnovější aktualizaci přináší aplikace Qerko novou funkcionalitu – Rezervace. Více než 250 tisíc uživatelů, kteří už zaplatili Qerkem, si bude moci v partnerských podnicích Qerka nově vytvořit bezplatně rezervaci. Funkcionalita bude dostupná i pro slovenské uživatele Qerka. Všechny úkony se budou provádět pomocí nového tlačítka rezervací v profilu podniku v aplikaci. Podnikům s organizací pomáhá rezervační asistent, který rezervaci vytvoří automaticky a obsluhu upozorní e-mailem. Qerko systém rezervací podnikům spustí automaticky a zdarma. Celý systém a podmínky fungování rezervací ve svých zařízeních, například od kdy do kdy budou rezervace možné, si budou moci restauratéři nastavit sami. Kromě možnosti rezervace přes aplikaci získají podniky od Qerka unikátní link pro použití na svých webových stránkách.

Novinky ve jménu většího komfortu

Jednou z nedávných novinek Qerka byla jeho integrace s mobilním bankovnictvím Air Bank. Díky ní se po naskenování QR kódu přes bankovnictví spustí aplikace Qerko. Ke spolupráci došlo po vypozorování ze strany banky, že její klienti přes svá bankovnictví skenovali QR kódy v restauracích. Air Bank je také první banka, se kterou Qerko takto navázalo spolupráci. V plánech je rozšíření spolupráce také s dalšími bankami.

„Baví mne, že i po tolika letech a tolika uskutečněných nápadech nám stále nedochází možnosti, jak Qerko dále zdokonalovat a obohacovat o nové funkce a služby. Po rezervacích se teď chceme vrhnout na integraci Qerka do online bankovnictví. Spolupráci jsme již navázali s Air Bank, na další se chystáme,“ hodnotí vývoj Lukáš Kovač, CEO společnost.

Od svého založení v roce 2019 prošlo Qerko četnými změnami a rozšířeními. Z pohodlného placení u stolu přes QR kód se rozvinul ekosystém, který svým uživatelům a partnerským podnikům přináší řadu výhod a zpříjemnění jejich gastronomického zážitku. O tom, že se vývojářský tým Qerka se svými inovacemi trefuje do černého, svědčí popularita v App Storu, přes který si aplikaci stáhlo 128 tisíc uživatelů, ale také v Google Play, kde si jej stáhlo 98 tisíc uživatelů. Letos Qerko získalo investici v hodnotě 2,5 milionu eur, která mu pomohla s expanzí na Slovensko a s přípravou expanze do Německa a Rakouska.

Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné dohromady, či zvlášť a poprosím vás k pokladně. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Qerko, které disponuje licencí ČNB, umožňuje svým podnikům skutečně poznat jejich zákazníky, odměnit je za věrnost a motivovat je k návratu. Data o platbách Qerko transformuje do vhledu restaurací o zákaznickém chování a CRM systému, ze kterého je jednoduché automatizovaně naplánovat kampaně na segmenty zákazníků na základě jejich nákupního chování. To vše, aniž je narušeno soukromí uživatelů. Oproti platbě kartou dostává obsluha i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují rovnou do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky. Qerko je rychlé, efektivní, bezpečné a zelené.

Newsletter