Americké výnosy rostou více než evropské. Dolar obrátil do zisku pod 1,0650 za euro. Měny regionu v mírné ztrátě. Koruna se obchoduje nad 25,25 za euro.

Rapidní růst volá po nové pozici. Pipedrive má poprvé ředitele zákaznické spokojenosti, stal se jím Daniel Martin

Růst firmy si žádá větší dohled a organizovanost. Estonský scaleup Pipedrive, který na trh přináší CRM platformu, vždy kladl důraz na uspokojení potřeb svých zákazníků. Platforma byla vytvořena se záměrem podpory prodeje a zefektivnění procesů malých a středních podniků. Nyní chce Pipedrive přiblížit produkt klientům ještě více. Do nově zřízené pozice VP customer experience nastupuje Daniel Martin, který se postará o inovaci a akceleraci zákaznické péče. Daniel do společnosti přináší 13 let zkušeností s budováním a vedením výkonných týmů v rámci optimalizace, personalizace a zákaznických služeb. U Pipedrive Daniel také uplatní své bohaté konzultační zkušenosti, know-how v obchodním sektoru, ale i praxi v rámci plánování rozvoje byznysu, návratnosti investic či marketingu.

Daniel Martin, VP of Customer Experience at Pipedrive

„Daniel přichází do Pipedrive v období mnoha změn a růstu. Zákaznická péče s jeho příchodem nabere úplně nový rozměr. Naši zákazníci byli vždy hlavním klíčem úspěchu. Pro ně především je produkt vyvíjen. Teď máme ale příležitost vše ještě více vyladit. Daniel je zkušený lídr v oboru, který disponuje silnými analytickými schopnostmi v kombinaci s empatií vůči zákazníkům. Těším se, jak Daniel přispěje k další optimalizaci a transformaci zákaznické péče v Pipedrive,“ uvádí Heidrun Luyt, CMO společnosti Pipedrive.

Napříč celou společností až k zákazníkům

Pro funkční a hodnotné budování zákaznické péče bude Daniel spolupracovat napříč s celou firmou. Jeho role bude multifunkční a s cílem umožnit každému obchodnímu týmu budovat kvalitní zákaznické vztahy v celém životním cyklu byznysu. Daniel tak bude mít jedinečnou příležitost aplikovat své dlouholeté zkušenosti z byznysu, z jednání s klienty, ale i z předchozí praxe v budování zákaznické péče. Při inovaci a transformaci péče o zákazníky bude Daniel pokračovat v hodnotách společnosti, které se opírají o kvalitní produkt, firemní přátelskou kulturu a vztah se zákazníky.

„Jsem nadšený, že jsem se mohl stát součástí společnosti Pipedrive a přispět k jejímu dalšímu rozvoji. Mám za cíl vystupovat jako takový most mezi obchodními týmy. Sjednotit produkt, technologii a zážitek z využívání platformy od prvního dne optikou zákazníků,“ říká Daniel Martin, VP customer experience v Pipedrive.

Přes třináct let Daniel sbíral zkušenosti na pozicích v marketingu, produktu i zákaznických službách u značek Maxymiser, Yieldify, ASOS nebo Havas Media. Jako podnikatel měl přímou zkušenost s Pipedrive, který nasadil a používal v mnoha organizacích. Má tak osobní a praktické zkušenosti s používáním platformy jako zákazník, které nyní bude rozvíjet při jeho vylepšování.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.

Newsletter