Koruna se pohybuje do strany, drží se v rozmezí 24,31 až 24,36 EURCZK. Index S&P 500 včera zavřel pod hranicí 4000 USD. Výnosy amerických státních dluhopisů dnes klesají.

Rychlejší, stabilnější, přívětivější. S novým modulem pro B2B CRM a nástrojem pro vytváření myšlenkových map přicházejí Easy Project a Easy Redmine ve verzi 11+

Přední světový vývojář softwaru pro řízení projektů, pražská společnost Easy Software, uvádí nové verze svých populárních aplikací Easy Project a Easy Redmine. Aktuální vydání je díky novým technologiím rychlejší, stabilnější a je připraveno zvládat i velké zatížení. Přináší vylepšený CRM modul, nový nástroj pro tvorbu myšlenkových map, inovovaný helpdesk nebo rychlejší vyhledávání. Stejně jako předešlá verze 11 nabízí i novinka mobilní aplikaci a jednotlivé prvky jsou nyní ještě víc navzájem propojené. Za aplikacemi stojí společnost Easy Software, která se vývoji nástrojů pro projektové řízení věnuje už od roku 2007. Za tu dobu prodala své řešení více než 3 500 organizacím z celého světa.

Aplikace na řízení projektů i celých firem Easy Project, která v nové verzi vychází pravidelně dvakrát za rok, pokrývá kompletní proces od plánování přes realizaci až po podporu v podobě helpdesku. Implementuje však i pokročilé techniky, jako je řízení rizik a zdrojů, myšlenkové mapy či Ganttův diagram. Integruje v sobě rovněž oba přístupy řízení projektů (agilní i vodopádové). Součástí aplikace je také CRM modul zaměřený na B2B segment s pokročilým řízením přístupu pro partnery a řízení partnerské sítě.

„V jednadvacátém století je hlavní pracovní působiště virtuální. Plynulost používání nástroje, stabilita, výkon nebo propojení jednotlivých uživatelských prvků jsou to, co v dnešní době ovlivňuje množství dobře odvedené práce. A přesně to přináší nový Easy Project,“ říká zakladatel a CEO společnosti Easy Software Filip Morávek.

Easy Project už ve verzi 11 prošel pomyslným generálním úklidem: díky novým technologiím je rychlejší, stabilnější a stíhá i hektické pracovní tempo. Mobilní aplikace jej činí ještě přístupnějším. A díky větší propojenosti jednotlivých prvků mají uživatelé vše potřebné po ruce.

Vylepšené technologie a zbrusu nové funkce

Nová verze aplikace 11+ se technologicky posunula o další krok dál – běží na pokročilých řešeních, jako je Rails 6.1 nebo Sidekiq. Jedná se pravděpodobně o první řešení tohoto druhu v Redmine světě, které na tomto vývojovém frameworku běží.

Tím nejpodstatnějším na verzi 11+ jsou ale především dvě nové funkce. Velkým přínosem je možnost vytvářet myšlenkové mapy – tuto novinku mohou využít všechny licence a uživatelé. Druhým výrazným vylepšením je CRM modul, který se soustředí na segment B2B a umožňuje propojit obchod s řízením projektů.

Zásadní inovací prošel rovněž helpdesk, který dále rozšiřuje možnosti podpory řízení projektů a z Easy Projectu a Easy Redminu činí nástroj vzájemně propojující celý životní cyklus od obchodu přes řízení projektů až po finální podporu. Helpdesk přichází s novým rozhraním pro zákazníky – tedy koncové uživatele, kteří do systému vkládají své požadavky. Jejich počet navíc není omezen, za jednu cenu může helpdesk využívat libovolný počet koncových zákazníků.

V neposlední řadě prošlo faceliftem také vyhledávání. Je chytřejší, nabízí relevantnější výsledky a oproti předešlé verzi zhruba desetkrát zrychlilo. Využívá dynamické filtry, které okamžitě nabídnou přesnější výsledky v projektech, úkolech nebo časových záznamech.

Plynulejší práce a mobilní aplikace

Další přednosti, s nimiž přišla už na jaře vydaná verze 11, pochopitelně zůstávají. Díky nejmodernějším technologiím je nová verze výrazně rychlejší, stabilnější a výkonnější. Rychle a bezprostředně reaguje, a tak umožňuje udělat více práce za kratší čas. Neméně důležité je i uživatelské prostředí, které dostalo nový vzhled a jednotlivé prvky jsou teď navzájem lépe propojené. Vše je navrženo tak, aby pozornost neodváděly žádné zbytečnosti a uživatel se mohl soustředit na samotnou práci.

Orientaci v projektech pak usnadňují vylepšené notifikace – místo přívalu e-mailů o každém detailu projektu dostává uživatel jeden pravidelný přehled se vším podstatným.

Projektoví manažeři, kteří jsou neustále v pohybu, potřebují mít veškeré důležité informace neustále k dispozici, aniž musí sedat k počítači. Proto Easy Project přišel ve verzi 11 s mobilní aplikací, která umožňuje jednoduše spravovat úkoly a nabízí intuitivní přehled o aktuálním stavu práce. Lze v ní sledovat všechny úkoly a projekty, vytvářet je, upravovat a komentovat, sledovat jejich čas a zobrazovat nejrůznější statistiky.

Mezi zákazníky Easy Projectu patří velké softwarové firmy, výrobci hardwaru, firmy z automotive či marketingové agentury, ale i státní správa – aplikace běží na řadě českých i zahraničních ministerstvech, používá je státní správa Kazachstánu nebo radnice řady evropských měst – či zahraniční i domácí univerzity jako ČVUT a VŠE. Mezi nejznámější značky využívající tento český software patří například innogy, Zentiva či Bosch. Dvě třetiny těchto firem běží v cloudu v režimu SaaS (Software as a Service), firma však nabízí i takzvané „on premise“ řešení, tedy technologickou infrastrukturu a fungování na serverech zákazníků. To využívají především tradiční firmy, jako jsou bankovní instituce, farmaceutické korporace nebo i zmiňovaná státní správa, které cloudové řešení nechtějí nebo nemohou využít.

Více o společnosti Easy Software

Jeden z prvních českých globálních projektů fungujících na principu SaaS (Software as a Service), který vyvíjí software na řízení projektů i celých firem. Značka vznikla v roce 2006, řešení pro projektový management představila o rok později; výhradně se na něj soustředí od roku 2015. Své produkty – Easy Project a Easy Redmine – firma za dobu své existence prodala přes 3 500 organizací z více než sedmdesáti zemí od Brazílie přes Evropu po Asii a Austrálii. Pro Easy Software pracuje přes osmdesát specialistů, sídlí v pražských Dejvicích a její roční obrat atakuje 150 milionů korun. Mezi zákazníky patří velké softwarové firmy, výrobci hardwaru, firmy z automotive či marketingové agentury, ale i státní správa. Easy Software si zakládá na udržitelnosti a vyváženosti – jak v byznysu, tak ve své vlastní kultuře. Sází na organický růst a na investování zisku zpět do podnikání. Firma za celou dobu své existence nikdy nečerpala žádné finance od investorů. Zakládá si rovněž na sdíleném růstu a dobročinnosti: zastřešuje Nadační fond pro rozvoj plného vědomí, jehož je hlavním donátorem, a každoročně dává jedno procento obratu „pro lidi a planetu“, jak zní firemní filantropické motto. V rámci této dobročinnosti firma daruje finanční prostředky jednak nadačnímu fondu, ale také dalším institucím, které se podílejí například na čištění oceánů od plastového odpadu.

Newsletter