Dolar smazal část svých zisků, obchoduje se zpět nad 1,0930 EURUSD. Koruna mírně posílila pod 25,30 korun za euro.

Safetica posiluje své vedení. Novým ředitelem marketingu se stává Sameh Jarour, který pomáhal budovat marketing Kiwi.com

Společnost Safetica, přední odborník na ochranu firemních dat před únikem (DLP), posiluje své marketingové oddělení o nového ředitele. Tím se stává Sameh Jarour, který zacílí na inovace a posílení pozice firmy jakožto lídra na poli datové bezpečnosti. Mezi jeho priority bude patřit oslovení nových zákazníků se SaaSovou verzí bezpečnostního produktu Safetica. Jarour při tom zužitkuje mnohaleté zkušenosti z digitálního marketingu, které nasbíral mimo jiné také v českém vyhledávači letenek Kiwi.com.

Jako Chief Marketing Officer se bude Jarour starat především o vedení týmu, nastavování strategie a její realizaci v oblasti marketingu a reklamy, CRM, sociálních médií a digitálních platforem celkově. Kromě propagace vlajkové lodi společnosti, on-premise DLP softwaru Safetica ONE, čeká Jaroura také úkol rozšířit povědomí a oslovit nové uživatele se SaaSovým produktem Safetica NXT. Ten společnost spustila v minulém roce a jeho cílem je postupně přinést funkcionality klasického bezpečnostního softwaru do cloudu.

„V Safetice jsou lidé, které práce baví a kteří se společně drží firemní vize vytvořit globálního lídra v ochraně firemních dat. Mám ohromnou radost, že jsem se stal součástí sebevědomého týmu, který má jasný směr. Samozřejmě to bude výzva, i kvůli tomu, že se Safetica jako jedna z prvních kyberbezpečnostních firem odhodlala vykročit i do cloudu, kde je potřeba teprve cestu prošlapat. Ale je to výzva, na kterou se opravdu těším,“ komentuje Sameh Jarour svou novou pozici.

Deset let zkušeností v oblasti digitálního marketingu

Sameh Jarour s sebou přináší bohaté zkušenosti nejen v oblasti marketingu. Ještě před platformou Kiwi působil ve firmách Fairmont Hotels & Resorts nebo v logistické společnosti Aramex v Jordánsku, kde se jako produktový marketér věnoval SaaS e-commerce platformě v regionu EMEA a dalším B2B platformám po celém světě. Jeho zahraniční zkušenosti doplňuje také vysokoškolské studium v Kanadě.

Sameh má bohaté zkušenosti s vytvářením marketingových strategií a managementem. Zároveň jsme však cítili, že jeho hodnoty souzní s naším týmem. Safetica si na osobních vztazích dává záležet, díky tomu daleko jednodušeji zvládáme všechny technologické i obchodní výzvy. Bylo proto důležité, aby nový CMO dokázal do týmu zapadnout. U Sameha vidíme, že je to ten správný člověk, který posune náš marketing a zvláště rozšiřování SaaSové Safetica NXT na novou úroveň,“ dodává CEO společnosti Richard Brulík.

Safetica je mladá technologická společnost z Brna, která poskytuje komplexní ochranu před ztrátou či zneužitím dat klientům ve více než 120 zemích světa. Její platforma zajišťuje důkladnou ochranu dat i v době nutného vzdáleného přístupu včetně soukromých zařízení. Safetica chrání cenná data před chybami i zlým úmyslem, odhaluje potenciální rizika a aktivně předchází únikům. Zároveň se jedná o řešení s jednoduchou implementací do stávajících bezpečnostních systémů a bez zbytečné zátěže pro zaměstnance.

Newsletter