Společnost Safetica, přední odborník na ochranu firemních dat před únikem (DLP), posiluje své marketingové oddělení o nového ředitele. Tím se stává Sameh Jarour, který zacílí na inovace a posílení pozice firmy jakožto lídra na poli datové bezpečnosti. Mezi jeho priority bude patřit oslovení nových zákazníků se SaaSovou verzí bezpečnostního produktu Safetica. Jarour při tom zužitkuje mnohaleté zkušenosti z digitálního marketingu, které nasbíral mimo jiné také v českém vyhledávači letenek Kiwi.com.
Jako Chief Marketing Officer se bude Jarour starat především o vedení týmu, nastavování strategie a její realizaci v oblasti marketingu a reklamy, CRM, sociálních médií a digitálních platforem celkově. Kromě propagace vlajkové lodi společnosti, on-premise DLP softwaru Safetica ONE, čeká Jaroura také úkol rozšířit povědomí a oslovit nové uživatele se SaaSovým produktem Safetica NXT. Ten společnost spustila v minulém roce a jeho cílem je postupně přinést funkcionality klasického bezpečnostního softwaru do cloudu.
„V Safetice jsou lidé, které práce baví a kteří se společně drží firemní vize vytvořit globálního lídra v ochraně firemních dat. Mám ohromnou radost, že jsem se stal součástí sebevědomého týmu, který má jasný směr. Samozřejmě to bude výzva, i kvůli tomu, že se Safetica jako jedna z prvních kyberbezpečnostních firem odhodlala vykročit i do cloudu, kde je potřeba teprve cestu prošlapat. Ale je to výzva, na kterou se opravdu těším,“ komentuje Sameh Jarour svou novou pozici.
Deset let zkušeností v oblasti digitálního marketingu
Sameh Jarour s sebou přináší bohaté zkušenosti nejen v oblasti marketingu. Ještě před platformou Kiwi působil ve firmách Fairmont Hotels & Resorts nebo v logistické společnosti Aramex v Jordánsku, kde se jako produktový marketér věnoval SaaS e-commerce platformě v regionu EMEA a dalším B2B platformám po celém světě. Jeho zahraniční zkušenosti doplňuje také vysokoškolské studium v Kanadě.
„Sameh má bohaté zkušenosti s vytvářením marketingových strategií a managementem. Zároveň jsme však cítili, že jeho hodnoty souzní s naším týmem. Safetica si na osobních vztazích dává záležet, díky tomu daleko jednodušeji zvládáme všechny technologické i obchodní výzvy. Bylo proto důležité, aby nový CMO dokázal do týmu zapadnout. U Sameha vidíme, že je to ten správný člověk, který posune náš marketing a zvláště rozšiřování SaaSové Safetica NXT na novou úroveň,“ dodává CEO společnosti Richard Brulík.
Safetica je mladá technologická společnost z Brna, která poskytuje komplexní ochranu před ztrátou či zneužitím dat klientům ve více než 120 zemích světa. Její platforma zajišťuje důkladnou ochranu dat i v době nutného vzdáleného přístupu včetně soukromých zařízení. Safetica chrání cenná data před chybami i zlým úmyslem, odhaluje potenciální rizika a aktivně předchází únikům. Zároveň se jedná o řešení s jednoduchou implementací do stávajících bezpečnostních systémů a bez zbytečné zátěže pro zaměstnance.