Shopsys kupuje agenturu Sounds Good a nově nabízí e-shopy na míru i na platformě Shopify Plus

Shopsys, tvůrce e-shopů pro největší hráče na trhu s ročním obratem přes 100 milionů, rozšiřuje nabídku služeb, a kromě vývoje na vlastním řešení Shopsys Platform nabízí nově vývoj e-shopu na míru i na Shopify Plus. Aby i na Shopify Plus nabízel prvotřídní služby, kupuje 100% podíl v Shopify Experts agentuře Sounds Good. Spojením vzniká nová česko-slovenská jednička pro tvorbu středních a velkých e-shopů na míru.

„Chceme pracovat s těmi nejlepšími. Ať už jde o klienty, partnery nebo technologie. Primárně vyvíjíme stále na naší Shopsys Platform, ale díky Sounds Good teď umíme nabídnout prvotřídní servis i na Shopify Plus, nejrychleji rostoucí platformě na trhu,”  říká Matěj Kapošváry, CEO agentury Shopsys, a dodává: „Se Sounds Good máme společný byznysový cíl, skvěle se doplňujeme ve službách a nabídce. Hlavně ale souzníme hodnotami, kulturou a mindsetem. Společně jdeme budovat leadera pro celý trh s vývojem e-shopů na míru.”

Česká společnost Shopsys je tvůrcem e-shopů pro největší hráče na trhu, včetně značek jako Tescoma, SCONTO Nábytek nebo Mountfield. Shopsys v rámci své historicky první akvizice kupuje za nezveřejněnou částku 100% podíl v agentuře Sounds Good. Sounds Good jsou od roku 2016 první (a dodnes jediní) vývojáři v Česku a na Slovensku s certifikaci Shopify Experts. Mezi české klienty Sounds Good patří značky jako MANA, ETA, Okay.cz nebo GoPay. Spojením vzniká nová česko-slovenská jednička pro tvorbu středních a velkých e-shopů na míru.

Vždy jsme se snažili určovat směr, přizpůsobovat naše služby trendům na trhu. 7 let děláme e-commerce magazín EXEC. Na českém trhu jsme evangelizovali agilní kontrakty a jako první agentura otevřeli kód našeho řešení Shopsys Platform. Teď sázíme na nástup Shopify Plus a chceme jeho fanouškům nabídnout naše e-commerce know-how,” říká Kapošváry. Dosud Shopsys stavěl e-shopy na míru pro velké e-shopy výhradně na své technologii Shopsys Platform, do jejího vývoje investovali již desítky milionů korun a hodlá v něm i nadále pokračovat. Nově však Shopsys nabízí e-shopy na míru i na globální platformě Shopify Plus.

Naše nabídka konzultačních služeb a vývoje na míru se díky Shopify a spojení se Sounds Good otevírá středně velkým prodejcům,” vysvětluje Kapošváry. A zakladatel Sounds Good Agency David Simões jej doplňuje: „Shopify je nejpopulárnější e-commerce platforma na světě, pohání 17 % všech světových  e-shopů. V Česku na Shopify běží už přibližně 2,5 tisíce e-shopů, šestkrát více než před 4 lety.

Zleva: David Simões a Matěj Kapošváry

O Shopsysu:

Shopsys je česká jednička v tvorbě velkých e-shopů na míru. Internetové obchody vyvíjí už od roku 2003, jeho tržby v roce 2023 přesáhli 100 milionů korun. Zaměstnává přes 70 odborníků, kteří předním českým a slovenským e-shopům poskytují jedinečné know-how z velkých e-commerce projektů, agilní vývoj a nadstandardní služby v oblasti péče a rozvoje. Shopsys také vydává EXEC – magazín, newsletter a podcast pro e-commerce manažery a pořádá odborné konference EXEC Edge, Barcamp Ostrava a PHPlive.

O Sounds Good:

Sounds Good je přední česká firma zaměřená na vývoj e-shopů na míru na platformě Shopify Plus. Jako jediná agentura v Česku a na Slovensku získala certifikaci Shopify Experts. Agentura Sounds Good každoročně roste v tržbách zhruba 50 %, v posledním fiskálním roce utržila 10 milionů korun. Spolupracovala již s více než 100 e-commerce společnostmi z různých světových zemí, včetně Ameriky, Německa, Švýcarska a Anglie. Mezi lokální klienty patří známé značky jako MANA, ETA, Okay.cz, Foxdeli, GoPay a Ledvance.

Newsletter