Shoptet posiluje tým o Petera Topora z Footshopu, přichází také Filip Kopecký z Letiště Praha

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet posiluje svůj tým o dva nové manažery. Řízení nových projektů včetně značky Shoptet Premium bude mít nově na starosti Peter Topor, který uplynulé tři roky působil v obchodu s obuví Footshop. Novým technickým ředitelem se stal Filip Kopecký, dosavadní ředitel rozvoje technologií na Letišti Praha, který předtím zastával vedoucí pozice i ve společnosti Zoot.

Peter Topor přechází do Shoptetu ze společnosti Footshop, která provozuje e-shop a kamenné prodejny s prémiovými teniskami v mnoha zemích EU. Během svého tříletého působení zde zastával pozici provozního ředitele a byl také zodpovědný za produktové a technické vedení vývoje. Ve své nové funkci bude mít zodpovědnost za řízení nových projektů, mezi které patří také samostatná značka Shoptet Premium. Ta cílí na velké obchody, které se chtějí odlišit nebo poskytnout zákazníkům nadstandardní služby bez nutnosti milionových investic. Tvorbu a provoz e-shopu na míru poskytuje za zhruba desetinové náklady oproti obvyklým řešením. Peter Topor vystudoval Fakultu financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, je mu 32 let.

Shoptet také posílil o nového technického ředitele Filipa Kopeckého. Ten předtím působil na pozici ředitele rozvoje technologií Letiště Praha, kde vedl tým se zaměřením na využití moderních technologií. Zkušenosti z vedoucích pozic má také díky svému osmiletému působení v internetovém obchodu s módou Zoot. Zde zastával pozici ředitele IT a byl také členem vedení společnosti. V Shoptetu bude mít zodpovědnost za strategii technologického rozvoje společnosti a rozšíření vývojových kapacit. Filip Kopecký vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze, je mu 43 let.

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti EET a GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing, nebo skladové hospodářství. Nabízí také pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopu na trhu. Více informací na www.shoptet.cz.

Newsletter