Evropské akcie padají, futures amerických rostou. Výnosy rostou na obou stranách Atlanitku, Dolar po krátkém zpevnění k 1,600 za euro obrátil do ztráty. Koruna v zisku pod 25,30 za euro.

Slovenská špička v online vyhledávání Luigi’s Box posiluje domácí tým, pro nové pražské kanceláře hledá obchodní zástupce

Slovenský startup Luigi’s Box, který poskytuje e-shopům inteligentní vyhledávání a doporučení produktů k navyšování prodeje, rozšiřuje svůj tým. Posílil ho Martin Charvát, který coby partner a chief marketing officer přináší do firmy více než dvanáct let zkušeností v oblasti marketingu a jehož cílem je pomoci jí v evropské expanzi. Jako revenue operations manager nově působí Ondřej Bosák, který tuto pozici doposud zastával v platformě Exponea v době jejího posledního růstu až do okamžiku její akvizice firmou Bloomreach. Luigi’s Box navíc letos otevře novou kancelář v Praze, plánuje do ní získat další jednotky specialistů v oblasti prodeje a péče o zákazníky.

„S Luigi’s Box spolupracuji od roku 2020. Konkrétní lidé ve vedení firmy pro mě ale byli motivací k tomu, proč jsem původně dodavatelský vztah prohloubil a místo více projektů se nyní budu věnovat naplno jednomu. Je pro mě důležité, s kým pracuji, protože díky skvělému kolektivu mohu mít radost z práce,“ vysvětluje Martin Charvát, nový partner a chief marketing officer slovenského startupu Luigi’s Box, a dodává: „Mým tématem je marketing. Baví mě hledat slova, která vysvětlí a prodají produkt správným zákazníkům. Současně rád pracuji se specialisty a propojuji je do funkčních celků a projektů. Zjistil jsem totiž, že konkrétně se specialisty ne každý dokáže pracovat a tým je z nich často frustrovaný. Neplní například termíny nebo mají svoji hodně osobitou komunikaci. Cítím však, že se mi daří experty spojovat lépe než ostatním, a je to pro mě vítaná výzva.“

Charvát od roku 2018 působí jako konzultant v online marketingu. S vlastním týmem specialistů pomáhá v růstu společnostem ze segmentu medical, NGO a technologickým startupům. V roce 2009 začínal jako copywriter, pozdeji jako první šéf marketingu ve společnosti WebSupport, která je dnes lídr v segmentu webhosting na Slovensku. Za 12 let v oboru získal zkušenosti s vedením marketingových kampaní na zejména seniorních pozicích, vedl například mezinárodní online marketing skupiny Cord Blood Center Group, která je evropskou dvojkou ve zpracování kmenových buněk z pupečníkové krve.

Po úspěšném roce přichází expanze

Novou posilou slovenského startupu je také Ondřej Bosák, který bude mít pod palcem řízení podpory prodeje coby revenue operations manager. Doposud tuto pozici zastřešoval v přední světové platformě na customer data & experience Exponea, a to v době jejího posledního růstu až do nedávné akvizice firmou Bloomreach. Předtím Bosák pracoval přes šest let v mezinárodní technologické společnosti IBM, kde měl na starosti analýzu zákaznické spokojenosti a zkvalitňování prodeje v Evropě a na Blízkém východě. Ondřej pomáhal zavádět ve firmě kulturu zákaznické spokojenosti skrze průzkumy, jejich vyhodnocení a poradenství pro IBM sales C-level.

Na pozici marketing scientist nově nastupuje Martin Kováč, který s více než 23 lety zkušeností s online propagací bude v Luigi’s Boxu pomáhat s evolucí marketingové strategie. Zaměří se zejména na komunikaci produktu, obsah reklam, landing pages a budování knowledge base. Kováč již téměř 11 let vede vlastní online marketingovou firmu Blu N.R.G., v minulosti spolupracoval například s firmami Orange, Profesia či Publicis/KNUT. V roce 2012 založil food startup Slovenská debnička, který o necelé čtyři roky později prodal společnosti Lokapetit. Martin je zapálený cyklista, každé ráno před prací ujede 30 kilometrů bez ohledu na počasí či roční dobu.

Krom domácího týmu, který jen za loňský rok vyrostl dvojnásobně, také nově Luigi’s Box buduje obchodní tým pro Českou republiku. V průběhu letoška plánuje nabrat jednotky obchodních zástupců a account manažery, v Praze pro ně otevře novou kancelář. „Už přes rok jsme v černých číslech, veškerý zisk investujeme zpět do škálování firmy,“ vysvětluje spoluzakladatel a CEO firmy Gejza Nagy. Opakující roční tržby (ARR) Luigi’s Boxu vloni přesáhly jeden milion eur, oproti roku 2019 jde o dvojnásobek. Nástroje slovenského startupu pro optimalizaci vyhledávání již využívá přes tisíc evropských e-shopů, mezi největší klienty patří Astratex, Benu, Dedoles, Electroworld, Košík, O2 či Lékárna.cz.

Více o Luigis Boxu

Luigi’s Box je technologická společnost, která stojí za sadou nástrojů zlepšujících vyhledávání, konverze a příjmy v e-commerce.

Od vyhledávání po navigaci pokrývá všechny interakce návštěvníků, kterými „objevují“ nabízené produkty a snaží se je vyladit tak, aby směřovaly ke konverzi. Poskytuje služby, kterými dokáže vyhodnotit silné a slabé stránky stávajícího vyhledávání a navigace a jednoduše je doplnit, nebo i zcela nahradit s cílem zobrazit nejrelevantnější produkty.

Více informací o doplňku naleznete na webu Shoptetu zde, o samotném Luigi’s Boxu zde a jednoduché demo je možné vyzkoušet zde.

Newsletter