Komentář Wallera z Fedu podpořil růst amerických výnosů a dolar. Kurz zpevnil pod 1,0800 za euro. Rostoucí evropské i americké výnosy negativem pro měny regionu. Koruna ve ztrátě nad 25,30 za euro.

Smartlook boduje po celém světě. Recenze uživatelů ho v cenách G2 vynesly mezi stovku nejlepších softwarových nástrojů na planetě

Češi mezi nejlepšími – pokročilý nástroj pro analytiku uživatelského chování Smartlook umístěním v cenách G2 potvrzuje roli globálního hráče. O jeho kvalitách svědčí ocenění získané na základě recenzí odborníků, kteří software sami využívají. Na platformě G2, jež za cenou stojí, se v současnosti koncentruje přes milion jednotlivých hodnocení softwarových nástrojů a více než sto tisíc společností. Na tomto poli tak nemá co do velikosti konkurenci. A ačkoli se Smartlook v žebříčku umístil již v roce 2019, za rok 2021 dosáhl v nabité konkurenci vyšších pozic, a to hned v pěti kategoriích. V některých z nich se objevil dokonce v první padesátce.

„Být mezi stovkou nejlepší softwarových produktů na světě je obrovské zadostiučinění. A to i z toho důvodu, že nejde o ocenění udělené porotou nebo vybranými odborníky, ale přímo těmi, kdo Smartlook využívají. Téměř tisícovka pozitivních recenzí nás tak motivuje k další práci a k tomu, abychom nepolevili ze svých plánů. Zároveň věřím, že to je skvělý signál pro ty, kteří zvažují, že Smartlook začnou využívat,“ říká spoluzakladatel a CEO Smartlooku Petr Janošík.

Pomůže a poradí

Za rok 2021 se brněnský Smartlook v rámci cen G2 umístil v první padesátce v kategoriích Best Small Business, Best Marketing Products a Best Development Products. V kategoriích Highest Satisfaction Products a Best Software Products se následně zařadil mezi stovku nejlepších na světě.

„Umístění na předních příčkách v takto odlišných kategoriích nás utvrzuje v tom, že Smartlook je opravdu komplexní nástroj. Můžeme tak vidět, že se jeho vnímání jako nahrávacího nástroje posouvá směrem k pokročilé analýze na různých úrovních. Mimo jiné nás velmi těší úspěch dalších českých společností, které se do žebříčku dostaly. Je to důkaz, že tuzemská technologická scéna může i přes svou velikost směle konkurovat světovým velikánům,“ doplňuje Janošík. Vedle Smartlooku se v žebříčku G2 awards v rozdílných kategoriích objevilo taktéž brněnské Kentico nebo CloudTalk. V té hlavní s názvem Best Software Products je však Smartlook jediný český zástupce.

Samotnou platformu G2 ročně využije přes 60 milionů uživatelů různých softwarových nástrojů. Je tak ideálním místem k nalezení technologie, která profesionálům, founderům a odborníkům z různých odvětví pomůže v byznysovém růstu. Dnes na ní lze nalézt přes 100 tisíc různých společností, nástrojů a služeb z více než dvou tisíc kategorií. Ocenění, které každoročně vyhlašuje, je potom uděleno na základě minimálně padesátky ověřených recenzí za dané období. Zveřejněný seznam oceněných společností má za cíl dodat jim kredibilitu s pomocí objektivního hodnocení opravdovými uživateli.

Vzhůru do světa

Ačkoli je ocenění pro Smartlook velký úspěch, firma neusíná na vavřínech. Na rok 2022 má nachystané ambiciózní plány a již dnes intenzivně pracuje na jejich naplnění. Mezi nejbližšími kroky je tak zřízení mateřské společnosti v USA, kde chtějí zakladatelé spustit další investiční kolo, ale také růst týmu. Ten by měl být do konce roku dvojnásobně velký, stejně jako roční obrat z pravidelných výnosů (ARR), s nímž chce startup dosáhnout 10 milionu dolarů.

Více o Smartlooku

Smartlook kouzlí s analytikou dat. Jde o software, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje a díky kterému mohou firmy sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází. Kombinace živých nahrávek a pokročilých analytických funkcí umožňuje zhlédnout nejdůležitější momenty cesty uživatele přímo očima zákazníka. Neunikne vůbec nic – každé kliknutí a pohnutí myší je detailně zachyceno. Už žádné „proč nedokončil nákup“ nebo „proč nechápe, že na tohle místo klikat nemá“, už žádné hádání, ale hmatatelné odpovědi. Smartlook jsou Brňáci, ale kanceláře mají také v Praze a podívat se na své weby a mobilní aplikace očima svých uživatelů umožňují dnes už více než šedesáti tisícům klientů, mezi něž patří třeba Volvo, Miele, Vogue nebo taky čeští Rohlík a Alza.

Newsletter