Smartlook rozjíždí operace v Americe. Prorazit mu na místním trhu pomůže nový vedoucí sales týmu

Smartlook posiluje Ryan Fischer na pozici vice president of sales for North America. Na starost bude mít budování vztahů s klienty a vedení sales týmu v rámci mateřské společnosti, kterou Smartlook zřídil ve Spojených státech. Fischer více než šest let pracoval na vedoucích obchodních pozicích pro společnosti Appsee a UXCam, které vyvíjí software pro mobilní analytiku. Tam během svého působení hrál důležitou roli v expanzi obchodních operací v USA. Ve Smartlooku plánuje využít svých zkušeností a pomoci Smartlooku stát se i na americkém trhu firmou, která se klientům hledající nástroje pro analýzu uživatelského chování stane první volbou.

„Smartlook vytvořil produkt, který má nakročeno stát se tím nejžádanějším na trhu. Na své pozici chci stavět na pevných základech, které už lidé ve Smartlooku vybudovali, a rozšířit jeho kvality dál mezi nové klienty. Společně s týmem chci potenciálním zákazníkům pomoci, aby měli k analýze uživatelského chování ten nejlepší možný nástroj a drželi krok se svými uživateli a konkurencí. Mým hlavním cílem je ovšem upevnit pozici Smartlooku v USA a zvýšit podíl našich příjmů z místního trhu,“ komentuje Fischer.

Expert na sales analytického softwaru

Kariéru začal Fischer budovat ve společnosti Kantar Media, kde pomáhal mediálním společnostem pomocí specializovaných produktů analyzovat reklamní prostředí a konkurenci. Později pracoval jako sales director pro Appsee, společnost vyvíjející software umožňující analýzu uživatelského chování na mobilních zařízeních, kde poprvé získal zkušenosti se specifiky potřeb klientů, na které cílí i Smartlook. Odtud směřoval do UXCam, kde působil jako regional vice president of sales ve stejné produktové oblasti.

„Ryan má zkušenosti přesně v té oblasti, na kterou Smartlook cílí, a to v geografickém i produktovém smyslu. S probíhajícími aktivitami Smartlooku ve Spojených státech je důležité, aby sales tým vedl někdo, kdo našemu produktu rozumí. Ryan ví, jak na expanzi sales aktivit ve Spojených státech, ale také rozumí specifikům analytických nástrojů. Věříme, že bude pro celý Smartlook významnou posilou,“ komentuje CEO Smartlooku Petr Janošík.

„Chápat specifické potřeby klientů je pro mě klíčem k úspěchu produktu na trhu. Je důležité, abychom pro klienta nebyli jen společností, která nabízí nějaký nástroj, ale abychom pro něj byli partnerem, který mu v analytice uživatelského chování poradí,“ vysvětluje Fischer.

Smartlook kouzlí s analytikou dat. Jde o software, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje a díky němuž mohou firmy sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází. Kombinace živých nahrávek a pokročilých analytických funkcí umožňuje zhlédnout nejdůležitější momenty cesty uživatele přímo očima zákazníka. Neunikne vůbec nic – každé kliknutí a pohnutí myší je detailně zachyceno. Už žádné „proč nedokončil nákup“ nebo „proč nechápe, že na tohle místo klikat nemá“, už žádné hádání, ale hmatatelné odpovědi. Smartlook jsou Brňáci, ale kanceláře mají také v Praze. Podívat se na weby a mobilní aplikace očima uživatelů umožňují dnes už více než šedesáti tisícům klientů, mezi něž patří třeba Volvo, Miele, Vogue nebo taky čeští Rohlík a Alza.

Newsletter