„Tak takhle fakt ne!“ Doba pofiderních finančních poradců je u konce. Frenkee o sobě dává vědět mediální kampaní s hercem Vladimírem Polívkou a spouští novou webovou platformu

Fintech Frenkee chce aktuální mediální kampaní poukázat na pofiderní praktiky a chování finančních „poradců“. Součástí jsou tři videospoty určené primárně pro online, v plánu je televizní i rozhlasová reklama. Hlavní postavou je herec Vladimír Polívka, který si vyzkoušel různými způsoby obalamutit důvěřivé klienty. Součástí kampaně je také redesign webové platformy, cílem je zjednodušení zákaznické cesty. Nový web otevírá možnosti dalším inovacím, které se chystá Frenkee na platformě spustit.

Kampaní říkáme nahlas to, co si myslí hodně lidí. Špatní finanční poradci a jejich praktiky jsou prostě otrava. Ve světě peněz, kde má každé naše rozhodnutí dlouhodobé následky, jsou jakákoli netransparentnost, nátlak a arogance prostě nepřípustné,“ říká Jiří Hluchý, CEO a zakladatel Frenkee. V podání skvělého Vladimíra Polívky jsme ukázali, jak by za nás schůzka s poradcem vypadat neměla, i když dost často vypadá. Vsadili jsme na herce oblíbeného napříč věkovými kategoriemi a plácli si s filmovým režisérem Danielem Pánkem, který teď pracuje na filmu Děti Nagana. A protože to myslíme fakt vážně, vytvořili jsme společně se Separation Films spoty tak, abychom si v nich zahráli i my sami,“ komentuje Jiří Hluchý.

Součástí kampaně jsou filmové videospoty, které budou moct zákazníci postupně vidět na internetu, a rádiové spoty; v plánu je i televize. Spoty ukazují různé archetypy „specialistů“ a „poradců“, od pofiderně vypadajícího mafiána přes slizkého kluka v nepadnoucím obleku až po naháněče v call centru. Startup tak chce ukázat, že doba těchto „specialistů“ je už dávno pryč a budoucnost je v digitalizaci finančních služeb.

Na webu jednoduše a rychleji

„Osvěžili jsme původní covidový design v souladu s moderními trendy, které jsou populární ve světě. Zjednodušili jsme také zákaznickou cestu a snížili dobu, kterou člověk nad sjednáním pojištění musí strávit. Například sjednání cestovního pojištění je teď o čtyři kliknutí rychlejší. Jednoduše chceme zákazníkům co nejvíce usnadnit celý proces sjednání finančních produktů. Zároveň nám toto rozhodnutí otevřelo dveře do budoucna pro přidání dalších inovací a finančních produktů,“ dodává Jiří Hluchý.

Digitální poradce Frenkee přešel do plné verze teprve na jaře tohoto roku. Zrychlení a zjednodušení sjednání pojištění je tak dalším krokem na cestě k naplnění vize digitalizovat celý trh distribuce finančních produktů. Ten zažívá růst, zejména kvůli covidu. Přes 28 % zákazníků si raději sjedná finanční produkty online. Startup si od nové platformy slibuje také další možnosti rozvíjet svou nabídku produktů a zároveň dále přinášet českým zákazníkům moderní přístup ke sjednání finančních produktů.

Více o platformě Frenkee

Frenkee je český fintech startup postavený na dlouholeté praxi z distribuce finančních produktů a budování služeb založených na moderních technologiích. Frenkee je finanční expert, který srovnává dostupné nabídky od prověřených finančních institucí. Zákazníkům následně umožňuje sjednat tyto produkty online, bez nutnosti potkávat se s finančním poradcem nebo chodit na pobočku. V nabídce startupu je nyní cestovní pojištění, životní pojištění, pojištění odpovědnosti, cizinců, majetku a zaměstnanců; hypotéky a autopojištění. Zakladatelem služby je bývalý finanční poradce a podnikatel Jiří Hluchý. K založení startupu ho vedla frustrace z neférového jednání finančních poradců. Ti často jednají ve svůj prospěch, nikoli ve prospěch klienta, a to nabídkou nevhodných finančních produktů. Vývoj služby započal v roce 2019, ostrého spuštění se Frenkee dočkal počátkem roku 2022. Dnes působí v České republice a na Slovensku. Cílem služby je ukázat, že i sjednání finančních produktů může být fér a sexy.

Newsletter