Společnost TeeTime SE nedávno prošla personální změnou, Eliška Sobotková je nyní novou Marketing & Office Managerkou. Její rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy, které získala během více než deseti let profesionální praxe, představují významnou posilu pro TeeTime SE.
„V TeeTime SE jsme nadšení, že jsme mohli přivítat Elišku Sobotkovou ve svém týmu. Jsme přesvědčeni, že její zkušenosti a kreativita přinesou nové impulsy a posílí postavení společnosti na trhu,“ říká Sára Kubelková, CEO společnosti TeeTime.
Zkušenosti z marketingu, pedagogiky i mezinárodního prostředí
Eliška Sobotková studovala marketing na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kde poté také učila mladé studenty a propojovala tak akademickou a business sféru. Během své kariéry získala cenné zkušenosti v pestrém prostředí jak B2B firem z Rakouska nebo Japonska, tak ale i u české rodinné firmy HP TRONIC, kde se uplatnila jako marketérka pro značky Datart a Eta. Eliška byla šéfredaktorkou interního časopisu, přispěla k vytvoření nového intranetu pro více než 3000 zaměstnanců a podílela se na rozvoji CRM a CSR aktivit.
Když vás práce baví
Nad rámec své profesionální kariéry se Eliška Sobotková zapojila do programů Lean In pro ženy v businessu a Inicio pro ženy podnikatelky, kde rozvíjela své dovednosti a sílu ženského podnikání. Nová Marketing & Office Managerka TeeTime SE Eliška Sobotková, popisuje svou práci těmito slovy: „V současné době mě naplňuje práce pro TeeTime a v golfovém světě se cítím opravdu dobře, a to i pro to, že sama aktivně golf hraju. To přináší ještě větší potěšení a radost z mého práce.“
Eliška Sobotková
Marketing & Office Manager TeeTime SE
Eliška, tělem i duší kreativní žena, marketérka, ale také instruktorka jógy, křesťanka s otevřeným srdcem a vášnivá cukrářka se pohybuje v reklamním a marketingovém prostředí už více než 10 let. Marketing vystudovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kde také učila mladé studenty a propojovala akademickou a business sféru. Své zkušenosti nabila v pestrém prostředí jak B2B firem z Rakouska, Japonska, ale také české rodinné firmy HP TRONIC, kde pro značku Datart a Eta měla možnost uplatnit své marketingové znalosti a rozvinout je. Byla např. šéfredaktorkou interního časopisu, pomohla přivést k životu nový intranet pro více než 3000 zaměstnanců, podílela se na tvorbě a rozvoji CRM a CSR aktivit. Je absolventkou programu Lean In pro ženy v businessu a programu Inicio pro ženy podnikatelky. Má bohaté zkušenosti s e-mail marketingem, v současné době ji naplňuje práce pro TeeTime v golfovém světě, sama je hráčkou, o to je to příjemnější práce, je hlavní PR a koordinátorkou projektu na obnovu kostelních varhan z roku 1906 v kostele sv. Remigia, učí jógu a od září obohatí komunikační tým krásného projektu, festival VŠEM ŽENÁM.
O TeeTime SE
Česká firma, která má za sebou více než dvacet let zkušeností, které ji dovedly až k pozici lídra ve vývoji a provozování golfových systémů. Ve svém portfoliu má více než 700 golfových hřišť a 70 000 uživatelů, včetně zahraničních klientů. Dnes je TeeTime především golfová platforma zprostředkující nákup a rezervaci golfových her a dalších produktů většiny golfových hřišť v ČR.