Trh se přiklání k možnosti snížení sazeb Fedu v tomto týdnu o 50 bodů. Americké výnosy klesly, dolar oslabil nad 1,1130 za euro. Koruna proti dolaru zpevnila pod 22,60. Proti euru naopak oslabila nad 25,15.

TeeTime SE posiluje tým: Eliška Sobotková se ujímá role Marketing & Office Managerky

Společnost TeeTime SE nedávno prošla personální změnou, Eliška Sobotková je nyní novou Marketing & Office Managerkou. Její rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy, které získala během více než deseti let profesionální praxe, představují významnou posilu pro TeeTime SE.

Eliška Sobotková

V TeeTime SE jsme nadšení, že jsme mohli přivítat Elišku Sobotkovou ve svém týmu. Jsme přesvědčeni, že její zkušenosti a kreativita přinesou nové impulsy a posílí postavení společnosti na trhu,“ říká Sára Kubelková, CEO společnosti TeeTime.

Zkušenosti z marketingu, pedagogiky i mezinárodního prostředí

Eliška Sobotková studovala marketing na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kde poté také učila mladé studenty a propojovala tak akademickou a business sféru. Během své kariéry získala cenné zkušenosti v pestrém prostředí jak B2B firem z Rakouska nebo Japonska, tak ale i u české rodinné firmy HP TRONIC, kde se uplatnila jako marketérka pro značky Datart a Eta. Eliška byla šéfredaktorkou interního časopisu, přispěla k vytvoření nového intranetu pro více než 3000 zaměstnanců a podílela se na rozvoji CRM a CSR aktivit.

Když vás práce baví

Nad rámec své profesionální kariéry se Eliška Sobotková zapojila do programů Lean In pro ženy v businessu a Inicio pro ženy podnikatelky, kde rozvíjela své dovednosti a sílu ženského podnikání. Nová Marketing & Office Managerka TeeTime SE Eliška Sobotková, popisuje svou práci těmito slovy: „V současné době mě naplňuje práce pro TeeTime a v golfovém světě se cítím opravdu dobře, a to i pro to, že sama aktivně golf hraju. To přináší ještě větší potěšení a radost z mého práce.“

Eliška Sobotková

Marketing & Office Manager TeeTime SE

Eliška, tělem i duší kreativní žena, marketérka, ale také instruktorka jógy, křesťanka s otevřeným srdcem a vášnivá cukrářka se pohybuje v reklamním a marketingovém prostředí už více než 10 let. Marketing vystudovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kde také učila mladé studenty a propojovala akademickou a business sféru. Své zkušenosti nabila v pestrém prostředí jak B2B firem z Rakouska, Japonska, ale také české rodinné firmy HP TRONIC, kde pro značku Datart a Eta měla možnost uplatnit své marketingové znalosti a rozvinout je. Byla např. šéfredaktorkou interního časopisu, pomohla přivést k životu nový intranet pro více než 3000 zaměstnanců, podílela se na tvorbě a rozvoji CRM a CSR aktivit. Je absolventkou programu Lean In pro ženy v businessu a programu Inicio pro ženy podnikatelky. Má bohaté zkušenosti s e-mail marketingem, v současné době ji naplňuje práce pro TeeTime v golfovém světě, sama je hráčkou, o to je to příjemnější práce, je hlavní PR a koordinátorkou projektu na obnovu kostelních varhan z roku 1906 v kostele sv. Remigia, učí jógu a od září obohatí komunikační tým krásného projektu, festival VŠEM ŽENÁM.

O TeeTime SE

Česká firma, která má za sebou více než dvacet let zkušeností, které ji dovedly až k pozici lídra ve vývoji a provozování golfových systémů. Ve svém portfoliu má více než 700 golfových hřišť a 70 000 uživatelů, včetně zahraničních klientů. Dnes je TeeTime především golfová platforma zprostředkující nákup a rezervaci golfových her a dalších produktů většiny golfových hřišť v ČR.

Newsletter