Marketingový nástroj Vistag, který za pomoci speciálních tagů umístěných na fotografiích rozšiřuje informace o nabízeném produktu, uspěl na světovém tržišti AppSumo. Díky registraci na tomto populárním americkém marketingovém webu s aplikacemi získal Vistag 1 300 nových klientů, mezi kterými nechybí e-shopy, blogeři a další tvůrci online obsahu. Ti se mohou těšit na to, že aplikováním Vistagu usnadní nákup svým zákazníkům. Hlavní funkcí Vistagu je totiž označení produktu a zkrácení a zefektivnění nákupní cesty.
Licenci nástroje Vistag si zakoupila například portugalská módní značka pro ženy Sahoco či výrobce zdravotních matrací Coirfit Mattress z Indie.
„Jsem rád, že je o nás slyšet také ve světě, což byla jedna z našich ambicí. Kromě těchto větších obchodníků jsme jakožto český produkt zaujali také influencerku a youtuberku s přezdívkou Latoya forever. Jedná se o Kanaďanku s trinidadskými kořeny, která propaguje zejména módní značky a fitness. Tato dáma má přes 600 tisíc sledujících. Právě pro ni a ostatní je Vistag ideální řešení, protože naše inteligentní tagy na fotografii zobrazí více informací o produktu, např. cenu zobrazeného zboží či jeho popis. Jejich implementace je navíc velice snadná. Jedná se o javascript, který si klient během jedné dvou minut vloží do kódu a od té chvíle může tagovat,“ říká Přemysl Koudela, zakladatel a CEO startupu Vistag.
Vistag má navíc i další funkce. Díky němu se jeho uživatelé dozvědí, kolik času strávil zákazník na stránce daného produktu, kolikrát si jej zobrazil nebo jakou barvu či typ zboží preferuje. Budoucnost obchodování dalšího zboží je o to jednodušší.
Blogerka Latoya forerever a další noví majitelé řešení Vistag se tak zařadili mezi předních 200 značek, s nimiž Vistag spolupracuje. Mezi společnosti, které s Vistagem pracují, patří například e-shopy Vermont, Freshlabels či D1ONE. Mimořádný úspěch Vistagu dokládá také fakt, že se stal součástí akcelerátoru Startupyard, který si ho vybral pro své desáté akcelerační kolo.