Vodafone, UPB nebo Global Payments. Po akvizici FTMO eVisions roste a nabírá nové klienty

Česká marketingová agentura eVisions po akvizici FTMO, českou platformou pro tradery, roste jak na počet klientů, tak kolegů. Tým eVisions má za sebou již přes 10 let zkušeností a jeho klientské portfolio nově posilují společnosti Vodafone, Ultra Premium Brands Central Europe (UPB) nebo Global Payments. Agentura, která se specializuje na online marketing a internetovou reklamu, se může pyšnit portfoliem zahrnujícím přes 100 klientů, mezi nimiž jsou například DODO, Heureka či Moneta. Již přes 5 let navíc pomáhá tým eVisions International svým klientům s expanzí do regionů DACH a CEE využívající své bohaté zkušenosti z mezinárodního marketingu. Kromě přírůstku nových klientů posílila agentura i svůj tým o klíčové osobnosti, mezi kterými jsou Tomáš Benda, Jan Lohynský, Dominika Lukášová nebo Václav Janoušek, čímž podpořila také rozvoj těch stávajících.

Full-service marketingová agentura eVisions se zaměřením na expanzi do zahraničí vyniká svou schopností pomáhat firmám při vstupu na nové trhy. Jejich mezinárodní tým složený z odborníků z různých evropských zemí nebo USA poskytuje klientům komplexní podporu v oblasti marketingu zahrnující strategii komunikaci značky a všechny klasické směry, jako je SEO, PPC, SOME nebo UX.

„Agentuře se první kvartál extrémně povedl. Daří se nám rozvíjet služby na českém i mezinárodním trhu. Vyhráli jsme důležité tendry a výběrová řízení jako např. Vodafone, Ultra Premium Brands Central Europe (pod které patří například prodejna Warehouse a celá řada nápojů) nebo Global Payments, největší poskytovatel platebních služeb a technologií na světě. Navíc s FTMO, naším investorem, rozvíjíme jednak marketingovou spolupráci, ale také i další synergie – od inspirace v rámci budování firemní kultury, interních procesů nebo přístupu k leadershipu,“ říká Roman Teuschel, CEO eVisions.

Roman Teuschel

„Jsme rádi, že můžeme sledovat, jak eVisions roste podle našich představ. Těší nás samostatnost vedení a jejich schopnost nabírat nové zajímavé klienty a značky. Mimo to využíváme expertízu a zkušenosti agentury také pro vlastní účely – zejména v oblasti SEO a online strategie pro region DACH. Čerpáme tak ze vzájemné synergie, která byla takové důvodem pro akvizici na začátku roku,“ říká Otakar Šuffner, spoluzakladatel a CEO FTMO.

„Vybrali jsme eVisions jako odborného a velmi aktivního partnera, který má obrovské SEO zkušenosti na mnoha trzích a skvěle je dokáže proměnit v konkrétní řešení, jenž nám pomáhají posouvat prodeje Vodafone produktů na našem webu,“ uvádí Tomáš Vyskočil, UX & Design Manager ve Vodafone.

Povýšení a noví lidé v týmu

Firemní kultura společnosti eVisions má za cíl edukovat lidi v týmu a umožnit jim profesní rozvoj. Například Marek Foršt se od roku 2018 postupně vypracoval z pozice juniora na manažerskou pozici Head of SEO a Nikol Dlabajová se posunula na Head of International marketing. Do týmu se přidali také noví lidé – na Head of Content nastoupil Tomáš Benda, jako International Account & Project Manager nové působí Jan Lohynský a Václav Janoušek posílil tým jako Head of PPC. Nově z jiné agentury přešla také Dominika Lukášová do role Head of Social Media s cílem rozvíjet produkty a služby na sociálních sítích. Posledním členem manažerské vrstvy je Michala Havlíková, HR & Office Manager, která působí v eVisions již téměř tři roky.

„Máme nejsilnější management v historii agentury. V posledních měsících jsme mimo povýšení zaměstnanců eVisions také posílili manažerské pozice o bohaté zkušenosti z jiných agentur. Jde tak o zdravý balanc mezi prostředím, kde se snažíme podporovat rozvoj, vzdělávání a kariérní růst našich kolegů – stejně tak získáváním inspirace z jiného prostředí a značek. A nese to již první ovoce,“ uzavírá Teuschel.

Více o eVisions

Mezinárodní full-service marketingová agentura eVisions poskytuje služby v oblasti internetového marketingu. Příběh eVisions se začal psát v roce 2013. Své základy agentura položila na SEO a expanzi do zahraničí, obojí je dodnes její nejsilnější expertizou a hlavními pilíři, na kterých stojí byznys firmy. Agentura postupně rozšířila své pole působnosti o další disciplíny – copywriting, správu sociálních sítí, PPC nebo UX design. eVisions dlouhodobě pomáhá s expanzí do zahraničí českým firmám, zejména pak v rámci střední a východní Evropy s důrazem na německy mluvící země. K dispozici má mezinárodní tým se zkušenostmi z Německa, Polska, Maďarska, Rumunska či Itálie. Mezi její klienty patří například DoDo, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta drogerie. Počátkem roku 2024 eVisions spojila své síly s českou, globálně působící prop-trandingovou platformou FTMO.

Newsletter