Přijďte 5. dubna na KPMG Data Festival na VŠE a sáhněte si na data


20:50 • 20. března 2019

Po úspěšném loňském ročníku se Data Festival vrací 5. 4. 2019 na půdu Vysoké školy ekonomické (VŠE) v Praze, aby zbořil mýty kolem dat a složitosti práce s nimi. Do problematiky datové analytiky chce vtáhnout nejen zkušené odborníky, ale i všechny, které to zajímá. Datům patří zítřky, tak držte krok s aktuálními trendy a registrujte se na workshopy, přednášky nebo panelové diskuze.

KPMG Data Festival je tu pro zájemce o problematiku dat z řad studentů, jednotlivců i firem se vstupem zdarma pro všechny. „Nejde o uzavřenou akci pro špičkové datové odborníky. Právě naopak. Cílem festivalu je ukázat možnosti a potenciál práce s daty mnohem širší skupině návštěvníků a všem, kteří budou práci s daty a datovou analytiku brzy potřebovat, jenom o tom ještě neví,“ řekl Ota Novotný, vedoucí Katedry IT na VŠE a ředitel xPORT Business Acceleratoru VŠE, který festival organizuje.

Registrace na program KPMG Data Festivalu už běží

Začátkem týdne byly spuštěny registrace na interaktivní přednášky, workshopy a panelové diskuze zaměřené na témata jako Data, analytika a business, Data a zdraví/zdravotnictví, Data v marketingu, nebo Data v logistice. KPMG Data Festival je tu pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat v oblasti IoT, Blockchainu, strojového učení, AI a její etiky nebo dat v HR. Návštěvníci si budou moci sami vyzkoušet vizualizaci dat, datové analýzy, vyhodnocování vlastních sportovních dat, Power BI nebo se zlepšit v data-driven marketingu.

Na programu jsou zajímavé panelové diskuze jako Data v křesle CEO firmy – Až se data ujmou vedení, čeho se ujme vedení? nebo Data a naše zdraví – Umělá inteligence ve službách medicíny. Během KPMG keynote přednášky se návštěvníci dozví, co bude trhem hýbat do dvou let a jako jedni z prvních uvidí jejich v Česku unikátní projekty s prokazatelnými a měřitelnými výsledky.

Sáhněte si na data zblízka na veletrhu firem

Během dne vás čeká také veletrh zapojených firem i startupů z oblasti datové analytiky a BI. Firmy jako KPMG, Komerční banka, Avast, Microsoft, Joyful Craftsmen, Google, České Radiokomunikace, ABInBev, ČSOB nebo startupy Mindpax, Miomove, Ximilar a mnoho dalších pro návštěvníky připravují interaktivní ukázky práce s daty. Návštěvníci si budou moci sáhnout na data v KPMG Data zóně, nasadit si brýle HoloLens od Microsoftu, ponořit se do virtuálního světa 3D hologramů nebo v průzkumu
Eye tracking od Dolphin Consulting zjistit, jak funguje lidský mozek u (ne)správně navrženého dashboardu.

V týdnu od 1. 4. do 5. 4. se účastníci budou moci zapojit také do soutěže #Datavpohybu, kde pomocí bezplatné aplikace Endomondo budou ve výzvách zaměřených na pálení kalorií a nejvíce zdolaných kilometrů trackovat svůj týdenní výkon a soutěžit o skvělé ceny.

Titulárním partnerem Data Festivalu 2019 je společnost KPMG, která je v České republice průkopníkem v aplikaci dat a analytiky do reálných businessových situací.

Napsat autorovi RSS

Redakce Roklen24.cz



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.